Leírás
A Szakértő
Piacépítés, piacvezetés, Personal Branding, és a vevők bizalmának örökös elnyerése egyetlen szakkönyv megírásával!
Olvass figyelmesen, kapcsold ki az emailt, zárd be a Facebookot, lépj ki a chat-ből!
Sok vállalkozó, tanácsadó és szakértő ismerte már fel, hogy mindenképp érdemes legalább egy könyvet megírniuk, és remélhetőleg már te is köztük vagy:
– mert egy jó szakkönyvvel piacot lehet építeni, sőt, a piac élére is lehet állni;
– mert egy jól megírt könyv építi a szakértői énmárkát;
– a versenytársakat egy csapásra magad mögé tudod utasítani, a “futottak még” kategóriába;
– és közben le is tudod nyűgözni az olvasóidat, az örök hála érzését ébresztve fel bennük.
Mondj még egy módszert, eszközt, ami ennyi feszített célt el tudna érni, ilyen könnyen!
Nincs más ilyen módszer vagy eszköz, bármeddig is gondolkodsz rajta! A blog, a PR cikkek, a médiamegjelenések, a Facebook rajongói oldal és hasonló csatornák és eszközök csak egy-egy részcélt tudnak elérni, ráadásul folyamatos gondozást igényelnek, állandóan, és egyszerre, és örökkön-örökké. Brrr…
A könyvet egyszer kell megírni – vagy megíratni, erről lejjebb lesz még szó -, és utána évekig végzi a munkáját, akár eladod, akár ajándékba adod, akár reklámhordozóként használod majd!
De milyen a JÓ SZAKÉRTŐI KÖNYV?
1.) Biztosan nem blogbejegyzések összerendezgetése egy könyvbe, és kinevezve szakkönyvnek vagy tanácsadói könyvnek…
2.) Biztosan nem PR cikkek összeszerkesztése könyvé…
3.) Biztosan nem a szakmának íródik, mégis szakmai igényességű…
4.) Biztosan nem lehet a véletlenre bízni a felépítését, hanem egyrészt pokoli tudatosságra van szükség, másrészt pedig olyan titkok ismeretére, amit Magyarországon senki sem alkalmaz még. Kivéve azt, akitől ezen a tréningen tanulni fogsz.
A Szakértő tréningen olyan döbbenetes titkokat fogsz megtudni, hogy a jelentkezéssel konkrétan titoktartási nyilatkozatot is teszel, hogy a titok titok is maradjon.
Ki fog derülni, hogy eddig mindent rosszul tudtál a szakkönyv írásról, és hogy ha mások könyvéből próbálsz ötleteket meríteni, az olyan, mint mikor az ártatlan kis boci a sínekre téved… Végzetes!
Kiknek való “A Szakértő” online tréning?
– Azoknak, akik épp szakkönyvírásban gondolkodnak, és pont kapóra jön nekik az infó.
– Azoknak, akik írtak már szakkönyvet, de nem elégedettek a hatásával.
– Azoknak, akik nemcsak az üzletüket, hanem önmagukat és a saját márkájukat is építeni akarják, és eddig nem tudták, hogy ezt hogyan lehetne frappánsan kivitelezni.
– Azoknak, akik olyan könyv(ek)et akarnak írni, ami(k)re aztán egész életükben büszkék lesznek.
Kiknek nem való?
– Azoknak, akik nem akarnak könyvet írni és saját hatáskörben kiadni. A tréningen tanultakat nem lehet felhasználni blogban, vagy közösségi médiában, csak és kizárólag könyvírásra használható ez a tudáshalmaz!
– Nem való azoknak sem, akik a legádázabb ellenségeiket is a pozitív gondolkodás erejével akarják legyőzni, és nem akarnak egyedi álláspontot képviselni a piacukon. Azok, akik meg merik mondani a tutit, azok viszik haza a több pénzt, és fölözik le a nagy hasznot, és azoké a legtöbb követő is.
Mi lesz a tréningen?
A RitArt Academy-nél és Vidi Ritától már jól megszokott jobb agyféltekés írás HELYETT ez a tréning inkább egy szemináriumjellegű, mindent átbeszélős, könyvvázlatot összeállítós képzés, gondolkodásmód formálással egybekötve. Most nem az íráson lesz a hangsúly, hanem a TERVEZÉSEN. A tréning kizárólag online hozzáférhető.
Ezekről biztosan szó lesz A szakértő szakkönyvírás tréningen:
1. Miről szóljon a könyv?
– Annyi mindenhez értesz, de mindezt egy könyvbe érdemes beletenni, vagy résztémát kell kijelölni?
– Módszertani könyv legyen, vagy csak afféle tájékoztató?
– Mennyi gyakorlati tanácsot érdemes tenni a könyvbe és hova és miért?
– Mennyit beszélj – írj – a szakmád alapvetéseiről és miről NE beszélj?
– Hol kezdődjön és hol érjen véget?
2. Mik az énmárka-építés elengedhetetlen elemei a könyvben?
– Amit mindenki rosszul használ és csinál…
– A karaktered…
– Mit mondj el magadról mindenképp?
– Mit NE mondj el magadról semmiképp?
– Hogyan “tálald” magad?
– Mennyi legyen a könyvben az énmárka építés rész?
3. Hogyan épül fel a tartalom?
– Milyen forrásokra hivatkozz?
– Mi következik mi után?
– Mi az a gondolati ív és hogyan kell használni?
– Milyen kérdések fogalmazódnak meg az Olvasó fejében, és hogyan kell azokra reagálni egy statikus tartalomban?
– Legyen benne csavar?
– Ha igen, hol?
4.) A titkok
– A kezdet titka
– A tartalom titka
– A brandépítés titka
– Az elmélet vs. gyakorlat arányának titka
– A szöveg titka
– A reflektálás titka
– A befejezés titka
– Mitől leszel kitörölhetetlen az Olvasók fejéből?
– Miért fogja majd el a sárga irigység a konkurenciádat?
– És a titkok titkai – miért nem használta ezt eddig még senki? Miért kell iparkodnod felhasználni ezeket az infókat?
5. Pontos, lépésről-lépésre infók a könyved vázlatának összeállításához.
Feltesszük az i-re a pontot: olyan ütős tartalmat fogsz összeállítani, hogy konkurensek hosszú ideig csak a szőnyeg alatt mernek majd közlekedni, a vevőid pedig sorban állnak majd a könyvedért.
6. Egy senki által nem ismert szempont, ami miatt egyenesen kötelező könyvet írnod – még akkor is, ha fogalmad sincs, miről írhatnál!
Tréning időpont részletek
Az anyag egy zárt, online felületen érhető el számodra, 12 részre szétosztva – természetesen tematikusan. A leckék egymásra épülnek, de az időbeli feldolgozást tekintve teljesen szabad kezet kapsz.
A fizetés után megkapod hozzáférésedet a zárt oldalhoz, és az összes anyag pontos elérhetőségét, amit aztán saját ütemedben vehetsz végig, dolgozhatsz fel.
Minden anyagrészhez tartozik egy-egy feladat is, ezeket fontos elvégezni, egymás után.
Az online, zárt felületen bármikor kérdezhetsz!
Mikor?
A képzés anyagát a pénz beérkezése után AZONNAL megkapod, az összes hozzáféréssel együtt. Meggyorsíthatod a folyamatot, ha a fizetés teljesítése után valamilyen bizonylatot elküldesz emailben a tranzakcióról! A fizetési módok: átutalás vagy Paypal (bankkártya).
Gyakran ismételt kérdések
“Letölthetőek a leckék?”
Igen. Van köztük hanganyag, többségükben írásos formában találod meg őket, és van néhány kép is.
“Meddig hozzáférhetőek a leckék?”
Örökké. Míg világ a világ, vagy internet az internet 🙂
“Nem tudok/akarok írni, mi van, ha én inkább meg akarom íratni valakivel a könyvet?”
Ez teljesen rendben van, de akkor is te vagy a főnök, nem? Gondolod, hogy egy szövegíró ismeri azokat a Magyarországon még sosem használt trükköket, amiktől leborul a lábad elé a piac? Nem ismeri. Azt neked kell tudnod, hogy mit akarsz a könyvben közvetíteni, a szövegíró pedig majd az alapján fogja megírni. Mindenki jól jár, mert ezerszer tisztább lesz a kép és egyszerűbb az együttműködés az íróval, ha előbb eljössz a tréningre, és átlátod, magadévá teszed a stratégiát.
“Mennyi ideig tart egy ilyen könyv megírása?”
A nettó tartalom megírása, ha minden nap szánsz rá pár órát, fizikumodtól és lelkiállapotodtól függően, akkor 3-4 hét alatt kivitelezhető. De erre tényleg oda kell tenned magad napi 1-2 órára, és írnod-írnod kell. Mivel a vázlat annyira ki lesz dolgozva még ott a tréningen, hogy neked már szemernyit sem kell azon gondolkodnod, hogy mit is írj, így könnyű és hatékony lesz a munka.
Tapasztalatom szerint az utómunkálatok további 1 hónapot vesznek igénybe, ha mindenre hagysz elég időt, és nem akarsz kapkodni. A borítót már viszonylag korán elkezdheted terveztetni, hiszen a téma és a vázlat már adott lesz, amikor végigveszed az egész anyagot.
“Mi a garancia arra, hogy a legfőbb versenytársam utánam egy hónappal nem áll elő egy nagyon hasonló könyvvel?”
Semmi. De az biztos, hogy a konkurenciád nem tudja másolni a könyvedet, ugyanis az igazából TE leszel. Te magad leszel a könyv, olyan mértékben fog veled összefonódni az egész felépítése, hogy az másolhatatlanná, utánozhatatlanná teszi még akkor is, ha a konkurenseddel ugyanazt tudjátok a szakmáról. Lesznek benne olyan merész dolgok is, amiket a konkurensek sosem mernek majd meglépni. Persze vannak, akik mindent ellopnak, ez ellen a bíróság meg a rendőrség a kompetens szervek.
Biztosan te is olvastál már olyan szakkönyveket, amik bár tartalmukban jónak tűntek, de már másnap sem emlékeztél az írójukra, illetve biztosan olyan könyvvel is összehozott már a “jó sorsod”, amelyben nagyítóval kellett keresni a hasznos tartalmat, mert semmi másról nem szólt, csak önfényezésről, az információk mélysége pedig még egy hobbiweboldal minőségét sem érte el. De olyan könyvekkel is tele vannak a polcok, amik földi halandók számára értelmezhetetlenül bonyolultak és túlságosan tudományosak, és az írójukon, meg a szakma három képviselőjén kívül senki sem érti, miről szólnak, mert ezt a megoldást gondolta megfelelőnek a szakértő.
Te ne olyan könyvet akarj írni, amivel beolvadsz a tucat-szakértők sorába, hanem olyat akarj írni, amivel kiemelkedsz!
A Szakértő tréning által minden eszközt megkapsz ahhoz, hogy különleges helyet foglalj el a piacon és a vevőid fejében.
Vigyázat, mellékhatás: egy ilyen könyv megírásával könnyen előfordulhat, hogy piacvezető leszel, ami nemcsak előnyökkel, de a tudatosságszintet illetően kihívásokkal is járhat! Ha sosem akarsz sok pénzt keresni és elismert és híres lenni a szakmádban, akkor inkább ne jelentkezz!