Leírás
Nehezedre esik kitalálni, miről írj a blogodra és mi legyen a cikk címe?
Egyre nehezebb fenntartani az érdeklődést a közösségi médiában is?
Sok blogger szembesül azzal, hogy egy idő után kifogy az ötletekből, és eljön az a rémes pont, amikor már nincs miről írni, és a blog elkezd kongani az ürességtől. Ez miatt elmaradnak a látogatók is, és elvész az a különleges közösségi varázs, ami addig jellemző volt az oldalra.
De olyannal is küzdenek bloggerek, hogy soha nem is volt ötletük arról, miről írjanak.
Sok-sok tehetséges vállalkozó hagyja parlagon heverni a BLOG elképesztő erejét, pedig hát még mindig igaz, hogy egy jó bloggal bankot lehet robbantani. Ehhez persze fantasztikus és egyedi tartalmakra van szükség, amiknek már az előállítása is sok munkával jár, de a legtöbben elakadnak ott, hogy ki sem tudják ötletelni, hogy milyen tartalmak legyenek a blogjukon. (Ugyanez vonatkozik a közösségi médiára is, hiszen az is egy tartalomközlő platform, de alapvetően a blogvezetést javaslom, nem a FB oldal menedzselést…)
Előbb-utóbb minden blogot megcsap a kínlódás szele.
Ennek most vége!
Íme 45 azonnal használható cím és témaötlet, hogy a blogod sose kongjon az ürességtől, és mindig dugig legyél látogatókkal!
Az anyagot pdf formátumokban kapod, a vásárlás és a fizetés után.
Mit tartalmaz az anyag?
- 45 konkrét ötletet cikkhez, címekkel és témákkal.
- Inspirációs írói gyakorlatokat – hogy a témafelfedezés spontán is gördülékeny legyen. Ezek kreatív írás gyakorlatok, amiket nemcsak blogírásnál hasznosíthatsz. Összesen 21 feladatot találsz majd a fájlban.
- Egy értékteremtésre alapuló, átfogó témalistát, ami az év 365 napjára ad majd ötletet.
Tehát egyszerre kapsz konkrétumokat, egyszerre kapsz készségfejlesztést, és egyszerre kapsz stratégiai alapokat is. Így a blogod nemcsak látogatott, sikeres és izgalmas lesz, de valóban értéket nyújt a világnak, így a személyes márkád és hírneved is épülni fog.
Innentől kezdve nemcsak 45 napra leszel ellátva írnivalóval és témával, hanem az idők végezetéig.
Kiknek szól ez az anyag?
- Inspirációt kereső bloggereknek,
- Üzleti blogot vezető cégeknek,
- Évek óta rendszeresen publikáló, de ötletből hamarosan kifogyóknak,
- Most induló blogoknak, cégeknek, akik még azt sem tudják, miről is lehetne írniuk.
- És közösségi média-mániásoknak is, akik a közösségi oldalukat tekintik a blogjuknak.
Hogyan érdemes használni ezt az anyagot?
A megvásárlása után mindenképp azonnal olvasd át és vedd végig, majd hagyd, hogy jöjjenek a saját ötleteid a benne foglaltak alapján. Ezeket azonnal jegyzeteld le, és kezdd el megtervezni, hogy mikor melyikre kerítesz sort.
A későbbiek során bármikor szükséged lenne inspirációra vagy ötletre, csapd fel, nézz bele, böngéssz az ötletek között, és máris új ihlet ébred benned a saját területeddel kapcsolatban.
Nos, a te blogod üres lesz, vagy élettel teli? Te döntesz! Dönts most jól!