Perpetuum Mobile Protokoll – tanácsadóknak, szakértőknek és coachoknak

49990 Ft

HOGYAN LEHET VIRÁGZÓ ÉS SIKERES TANÁCSADÓ* VÁLLALKOZÁSOD?

*nemcsak tanácsadóknak – coachok, MLM-esek, cégvezetők, kezdő és haladó szolgáltatóipari vállalkozók, figyeljetek ti is!

Ráadásul önjáró, automatikus bevételeket generáló, modern és menő szakértői online vállalkozásod!

Olvasd a részleteket!

Leírás

HOGYAN LEHET VIRÁGZÓ ÉS SIKERES VÁLLALKOZÁSOD?

De mielőtt erről beszélnénk, válassz! Melyik cukimacska szeretnél lenni?

Melyik akarsz lenni?

Melyik akarsz lenni?

Mert valamelyiknek lenned kell. Azért két választás van csak, mert a vállalkozásban vagy kismacska vagy, vagy hatalmas tigris. Nincs középút. Illetve van, de az kínlódás a javából.
De akkor nézzünk további kérdéseket:

Te is azon vállalkozók közé tartozol, akik nagy lendülettel kezdtek az üzletbe, de a lelkesedés dacára valahogy mégsem lettek sikeresek?

Te is azt veszed észre, hogy hiába osztogatod a névjegyedet, hiába pörögsz a közösségi médiában, hiába építed a kapcsolataidat, SEMMI eredménye?

Te is imádsz emberekkel foglalkozni, de mostanában gyakran fordul meg a fejedben, hogy “bárcsak kapálni mentem volna”?

Kismacska szindróma

Kismacska szindróma

Nincsenek könnyű helyzetben azok a vállalkozók, akik az eszükkel, az empátiájukkal akarnak pénzt keresni. Úgy tűnik, mintha könnyű lenne elindulni egy tanácsadói, szakértői, vagy coachingra épülő vállalkozással, hiszen alig kell befektetés: elég az, ami a fejünkben van tudásként, egy széles mosoly, némi karizma, és máris dől a pénz!

Öööö… vagy mégsem?

Annyi mindennel kell még úgy is foglalkozni, hogy nem nyitunk boltot, nem építünk ezer fős céget, hogy szinte nem is lehet összeszámolni:

– Legyen honlapod, szép, ügyes, okos, reszponzív. (Bocs, nem tudod, mi az? Nem csodálom…)

– Legyen blogod is, mert Vidi Rita is azt  mondta, hogy az kell. (Vajon miért mondhattam?)

– “Hogy a bánatba fognak az emberek eltalálni a honlapomra meg a blogomra?” – kérdezed jogosan, és fogalmad sincs a válaszról.

– Mihez kezdjünk a közösségi oldalakon? Miket posztoljunk? Miket ne? Mit osszunk meg magunkról?

– “Mi az, hogy már youtube csatorna is kell? Ó, hogy az a… még ezt is tanuljam ki?”

– Valaki szólt, hogy nem jelenik meg az oldalad, valami hibaüzenetet ír ki… “Úristen, baj van, most mi lesz?”

– Kellene ismerni a hirdetési felületeket is, de jesszus, ez ilyen bonyolult??? (És drága?)

 Mennyi gond, mennyi kérdés, mennyi hiányzó információ!

Akkor most mondom a rossz hírt: az, hogy sikeres leszel-e, annak semmi köze a honlapodhoz, a blogod kinézetéhez, ahhoz, hogy hogyan találnak meg az emberek, meg ahhoz sem, hogy mit csinálsz vagy nem csinálsz a közösségi oldalakon, és hogy ismered-e a hirdetési platformokat.

Mert ezek csak egyszerű, önmagukban jelentéktelen technikai eszközök a vállalkozásodban, olyanok, mint a kalapács, amivel szöget akarsz beverni. Agyalsz a kalapács használatán? Szerencsére nem… (ugye nem?)

Mindaddig, amíg csak ezekkel az apró-cseprő technikai megoldásokkal foglalkozol, addig NEM vállalkozol, addig nem keresel pénzt, addig – most kapaszkodj meg –

a vállalkozásod egyre szegényebbé tesz téged.

Csak ölöd a pénzt honlapba, közösségi médiába, különböző partnerkedésekbe, jössz-mész, próbálkozol, de annyi ügyfeled sincs, hogy befizesd a járulékokat magad után.

Ezt álmodtad meg magadnak? Komolyan?

Közben meg a “kedves” ismerőseid, rokonaid, családtagjaid lesajnálóan közlik: “aha, hát mi ezt tudtuk előre”.

Nyugalom! Nem vagy egyedül! Ma a magyar mikrovállalkozások 95%-a 60 millió éves módszerrel vállalkozik. Ismétlem: 60-millió-éves-módszerrel.

Kicsit elavultnak tűnhet ez már, ugye? Ez a megállapítás kifejezetten igaz azokra, akik a saját eszükből, empatikus érzékükből és beszélőkéjükből, na meg persze a valamihez való hozzáértésükből akarnak pénzt csinálni.

Dinoszaurusz módszerekkel dolgozik gyakorlatilag MINDENKI. Még azok is, akik a legnagyobbaktól próbálnak tanulni, tőlük lesnek el trükköket, és igyekeznek lépést tartani a modern marketing-trendekkel. Elolvasnak mindent, megtanulnak mindent, kipróbálnak mindent, de ha be is indul az üzlet, elég egy rossz lépés, és máris zuhanórepülésbe vált a vállalkozás.

  • Azt gondoltad, hogy csak te vagy olyan szerencsétlen, hogy nincsenek ügyfeleid?
  • Azt gondoltad, hogy csak te vagy olyan buta, hogy nem tudod, mit kellene PONTOSAN csinálni?
  • Azt gondoltad, hogy mindenki más sikeresebb lehet, mint te, mert belőled biztosan hiányzik valami?

Tévedtél. De ahhoz, hogy végre olyan sikereid és jövedelmed legyen a vállalkozásodból, amit valóban megérdemelsz, ahhoz egy pár dolgot ki kell pucolni a fejedből.

A dinoszaurusz-módi helyett egy teljesen új megközelítésre és főként igazi stratégiára van szükséged, ez pedig nem más, mint a

Perpetuum Mobile Protokoll

A nagymacska metódus

A nagymacska metódus

Hogy miiiii??? – kérdezhetnéd.

Magyarul faramucibb lenne a megfogalmazás, de valahogy így nézne ki: Örökmozgó Szabványosított Lépések – ugyanakkor ebben szó szerint benne van a lényeg:

– A Perpetuum Mobile Protokoll olyan lépések sorozata, amik azt eredményezik, hogy olyan vállalkozásod lesz, ami akkor is tud pénzt, sikert, elismertséget termelni, amikor te nem is foglalkozol vele!

 

Termelni fog, amikor alszol, termelni fog, amikor nyaralsz, termelni fog, amikor ledönt a lábadról az influenza, vagy egy gonosz lépcsőfok.

Termelni fog ünnepnapokon, hosszú hétvégéken, térdig érő hóban.

Ezek a lépések nem egyszerűek. Ez nem séta, hanem cha-cha-cha. Ez nem gyors tempójú előre haladás, hanem bonyolult tánclépések titkos összefüggése. Hogy eddig nem ismerted? Nem csodálom! Alig néhányan ismerik ezt vállalkozásuk kezdetén, és alig néhányan vonulnak úgy vissza sikeresen és gazdagként, hogy a teljes stratégiát átlátták előtte.

A Perpetuum Mobile Protokoll ugyanakkor modern és könnyen feldolgozható formában, online tanfolyamként áll a rendelkezésedre.

Mi van a Perpetuum Mobile Protokoll-ban?

25 hosszú, bonyolult, de mindent tisztázó lecke.

25 szemfelnyitó AHA élmény.

25 feladat.

25 új út.

25 kihívás, és hozzájuk a megoldókulcs.

Több napnyi olvasni-tanulni való, és több évnyi kipróbálni-, tapasztalnivaló. CSAKHOGY: ezek a próbálkozásaid és tapasztalásaid olyan tudatosak lesznek, és olyan eredményeket hoznak, amikről az őskövület-vállalkozók soha nem is álmodhattak.

Kiknek való a Perpetuum Mobile Protokoll?

Azoknak a tanácsadásra, szakértelemre, coachingra, szolgáltatásokra épülő vállalkozásoknak, akik már rájöttek arra, hogy a napi mókuskerékben történő önkizsákmányolástól sem gazdagok, sem elégedettek, sem szabadok nem lesznek.
Természetesen használható az anyag az iparban, mezőgazdaságban, kereskedelemben tevékenykedő vállalkozások számára is.
Ha nagymacska akarsz lenni a piacodon, akkor neked való.

Kiknek NEM való a Perpetuum Mobile Protokoll?

A riválisaidnak, versenytársaidnak.
Nem viccelek: sosem leszel igazán sikeres, igazán tényező a piacodon, ha ők jutnak hozzá előbb az anyaghoz, és komolyan is veszik…

Az én versenytársaim NEM ismerik ezt az anyagot. Így létezhet az, hogy már most tudom, hogy mit fognak rólam másolni 2 év múlva… A kismacskák nyávognak, a nagymacskák uralkodnak.

>>KATT az előfizetésért, ha sok más üzleti téma érdekel még>>