Leírás
Hogyan kutassunk fel a vállalkozásunk számára releváns kulcsszavakat a szöveges tartalmainkhoz?
Hogyan ellenőrizzük a tervezett kulcsszavak tényleges üzleti relevanciáját? Avagy miből lesznek “csak” látogatók és miből lesznek vevők?
Milyen kulcsszó-ellenőrző eszközöket használjunk és hogyan? Mivel ne pocsékoljuk az időt?
Hogyan ellenőrizzük kulcsszavak szempontjából a konkurenciát és miket figyeljünk náluk?
Hány kulcsszóval dolgozzunk?
Hogyan állítsuk fel a prioritást a tartalomgyártáshoz?
Hogyan kezdjük el beépíteni a szövegeinkbe a kulcsszavakat?
7 irtózatosan fontos témakör a Kulcsszókutató Webináriumon, most kifejezetten azoknak, akik üzletileg akarnak érvényesülni a neten.
Kulcsszókutató Webinárium
De kezdjük az elején!
A keresőoptimalizálás hatalma
Az Internetes megjelenések alfája a szöveges tartalom. Ezeknek a kiindulási pontja pedig a kulcsszó, mégpedig az a fajta kulcsszó, amire az oda látogatók előzőleg a Google-ben rákerestek. (Kereshettek persze más keresőmotorban is, csak nem szoktak.)
A Google elindulása óta épül a keresőoptimalizálás iparág, mely azt a célt szolgálja, hogy a vállalkozásokat és weboldalakat hozzásegítse a keresőmotorok találati listáján való egyre kedvezőbb helyezés eléréséhez. Ezen keresőoptimalizálási tevékenység egyik sarokköve volt-van-lesz a helyes kulcsszó-stratégia.
A kulcsszó jelenleg a legelterjedtebb megnevezés arra a szóra vagy szóösszetételre, amikre a felhasználók keresni szoktak a Google-ben, és amikre rákeresve, végül a kiadatott találati listán legrelevánsabbnak vagy legszimpatikusabbnak feltűnő találatra rákattintva, választ keresnek a fejükben forgó kérdésekre. A legtöbb kattintást az első helyeken megjelelő találatok szokták kapni a keresőben. Ezért igyekszik minden versenyző az első helyeken megjelenni.
Amikor például szoláriumot keresek, akkor rákeresek, hogy „szolárium ….” és a pontok helyén a város van, ami számomra érdekes. Ezt, amire rákeresek kulcsszónak nevezzük, de nevezhetjük keresőkifejezésnek is, már csak azért is, mert előfordulhat, hogy a kulcsszó az igazából több szó, de akár komplett mondat is lehet. Az egyszerűség kedvéért most kulcsszónak nevezzük a keresőkifejezések minden válfaját.
A kulcsszóra keresnek a felhasználók, a Google pedig eléjük tárja a találatokat, amiket a kulcsszavak alapján relevánsnak, összefüggőnek, helyesnek tart megmutatni. Ezeket a találati listán rangsorolja is, tehát sorrendbe állítja őket. Minél előrébb vagyunk, annál jobb, minél hátrább jelenünk meg, annál rosszabb.
De a keresés nem úgy működik, ahogy gondolnánk!
A keresőmotorok nem úgy működnek, ahogy a laikusok elképzelik, hogy amikor beírjuk a keresőmezőbe a keresett kulcsszót, például, hogy „virágkötészet”, akkor a keresőmotorok fogják magukat, és azonnal átnézik a teljes internetet, a másodperc tört része alatt analizálják az összes találatot, majd rangsorolják nekünk, és listába állítják.
Nem.
A keresőmotorok a keresőrobotokkal ÁLLANDÓAN szkennelik az internetet, és egy úgynevezett INDEXBE gyűjtik a talált adatokat. A keresőmotorok minden szerintük fontos oldalt és infót begyűjtenek az indexükbe.
Ez olyan, mint egy hatalmas könyvtár, aminek a tartalmát folyamatosan töltik fel újabb és újabb könyvekkel, de közben sok robot azt is ellenőrzi, hogy a korábban felvett könyvek aktuálisak-e még, léteznek-e még, ugyanabban a formában léteznek-e, mint ahogy korábban bekerültek az indexbe.
Amikor te keresést indítasz a keresőmezőben, akkor a kereső nem az interneten keres, hanem a saját indexében.
Tehát amikor te felismered weboldal tulajdonosként, vállalkozóként vagy cégként, hogy kulcsszavazott szövegekre van szükséged, és neki kezdesz ezek feltárásához, majd a tartalom legyártásához és publikálásához, akkor azzal még nem végezted el a teljes feladatsort.
Nem elég létrehozni a fantasztikusan kulcsszavazott szövegeket!
Nem elég ezeket feltölteni a weboldalra, aztán várni a sült galambot! Ez még kevés!
Be is kell kerülni a keresőmotorok index-ébe!
És azt is el kell érni, hogy az index-ből a találati listára is kikerülj.
És ott egyre jobb pozícióba kerülj!
A keresőoptimalizálás egyik fő sarokköve a megfelelő kulcsszó-stratégia, és azért kell ezzel iszonyatosan profin bánni, mert utána még kell egy csomó lépés, hogy a helyes kulcsszóstratégia meghozza majd a gyümölcsét.
Ez rengeteg idő!
Ha rögtön az elején elhibázod, és folyamatosan hibákat követsz el már a kulcsszavakkal is, akkor mire végigfut az összes szükséges keresőoptimalizálási folyamat, addigra hónapok telhetnek el, és ez azért gond, mert csak hosszú hónapok múlva kapsz visszaigazolást, hogy jól csináltad-e vagy sem… Hát köszi szépen, addigra össze is omolhat egy iparág, mire kiderül, hogy jól helyezkedtél-e benne a kulcsszavaiddal…
Nincsenek hónapok tesztelgetni meg korrigálni a folyamatos ballépéseket!
„Elsőre jót!” Ez a minőségi munka alapvetése. Tudom, hogy Magyarországon a „jól van az úgy” elve sokkal elterjedtebb, de mivel te ezt olvasod, a te vállalkozásodra biztosan valamilyen sokkal magasabb színvonal a jellemző. Megérdemled tehát, hogy ezt is jól csináld!
Mindez nem ördöngösség, csak egy kis szemléletformálás, meg egy kis rutin kell hozzá. Ezt gyorsan el lehet érni, ha egyszer megmutatja valaki a trükköket, és elmagyarázza, hogy mire is kell ügyelni.
A Kulcsszókutató Webináriumon mindössze 3 óra alatt megtanítalak mindenre,
- hogy hogyan is kell hatékonyan és jól csinálni a kulcsszókutatást,
- sőt, élesben meg is mutatom, több projekten is, hogy hogyan történik,
- és a hibák elkerüléséről is szó fog esni.
Összesen 7 témakör lesz:
- Hogyan kutassunk fel a vállalkozásunk számára releváns kulcsszavakat a szöveges tartalmainkhoz?
- Hogyan ellenőrizzük a tervezett kulcsszavak tényleges üzleti relevanciáját? Avagy miből lesznek csak látogatók és miből lesznek vevők?
- Milyen kulcsszóellenőrző eszközöket használjunk és hogyan? Mivel ne pocsékoljuk az időt?
- Hogyan ellenőrizzük kulcsszavak szempontjából a konkurenciát és miket figyeljünk náluk?
- Hány kulcsszóval dolgozzunk?
- Hogyan állítsuk fel a prioritást a tartalomgyártáshoz?
- Hogyan kezdjük el beépíteni a szövegeinkbe a kulcsszavakat?
Mint tudod, nálam a webináriumok nem olyanok, hogy sztorizgatok, meg beszélgetünk, aztán majd lesz valami. Három órás intenzív agytágításra és pörgésre számíts – a webinárium még tavasszal zajlott élőben, a felvételt kaphatod meg most teljes egészében, hiánytalanul.
Mi történik, ha szeretnél érvényesülni a neten a vállalkozásoddal, de úgy gondolod, hogy téged ez az egész nem érdekel vagy nem érint?
Egy fa elültetéséhez tudod mikor van a legjobb időszak? Tudod, mikor kell fát ültetni?
A válasz: 25 évvel ezelőtt. De igazából soha nem késő. Ma sem. Holnap sem.
Ha eddig nem foglalkoztál a kulcsszavakkal, de a keresőoptimalizálással sem, akkor bár le vagy maradva a versenyben, de attól még győzhetsz!
Sosem késő elkezdeni, de minél tudatosabban kezded és minél gyorsabb repülőrajtot veszel, annál előbb jönnek majd a kiszámítható és tervezhető eredmények – főleg, ha azt is tudatosítod magadban, hogy ez még csak az alapozás, de erre majd biztosan lehet építkezni.
Részvételi díj: 7500,- forint.
Ez konkrétan egy vicc-ár ahhoz képest, amennyit majd a helyes kulcsszavakkal eredményként pénzben realizálni tudsz…