Kulcsszókutató webinárium

7500 Ft

7 irtózatosan fontos témakör a Kulcsszókutató Webináriumon, most kifejezetten azoknak, akik üzletileg akarnak érvényesülni a neten.

Kulcsszókutató Webinárium

Olvasd a részleteket itt alább, aztán tedd kosárba, rendeld meg, és okosodj!

 

Leírás

Hogyan kutassunk fel a vállalkozásunk számára releváns kulcsszavakat a szöveges tartalmainkhoz?

Hogyan ellenőrizzük a tervezett kulcsszavak tényleges üzleti relevanciáját? Avagy miből lesznek “csak” látogatók és miből lesznek vevők?

Milyen kulcsszó-ellenőrző eszközöket használjunk és hogyan? Mivel ne pocsékoljuk az időt?

Hogyan ellenőrizzük kulcsszavak szempontjából a konkurenciát és miket figyeljünk náluk?

Hány kulcsszóval dolgozzunk?

Hogyan állítsuk fel a prioritást a tartalomgyártáshoz?

Hogyan kezdjük el beépíteni a szövegeinkbe a kulcsszavakat?

7 irtózatosan fontos témakör a Kulcsszókutató Webináriumon, most kifejezetten azoknak, akik üzletileg akarnak érvényesülni a neten.

Kulcsszókutató Webinárium

 

De kezdjük az elején!

A keresőoptimalizálás hatalma

Az Internetes megjelenések alfája a szöveges tartalom. Ezeknek a kiindulási pontja pedig a kulcsszó, mégpedig az a fajta kulcsszó, amire az oda látogatók előzőleg a Google-ben rákerestek. (Kereshettek persze más keresőmotorban is, csak nem szoktak.)

A Google elindulása óta épül a keresőoptimalizálás iparág, mely azt a célt szolgálja, hogy a vállalkozásokat és weboldalakat hozzásegítse a keresőmotorok találati listáján való egyre kedvezőbb helyezés eléréséhez. Ezen keresőoptimalizálási tevékenység egyik sarokköve volt-van-lesz a helyes kulcsszó-stratégia.

A kulcsszó jelenleg a legelterjedtebb megnevezés arra a szóra vagy szóösszetételre, amikre a felhasználók keresni szoktak a Google-ben, és amikre rákeresve, végül a kiadatott találati listán legrelevánsabbnak vagy legszimpatikusabbnak feltűnő találatra rákattintva, választ keresnek a fejükben forgó kérdésekre. A legtöbb kattintást az első helyeken megjelelő találatok szokták kapni a keresőben. Ezért igyekszik minden versenyző az első helyeken megjelenni.

Amikor például szoláriumot keresek, akkor rákeresek, hogy „szolárium ….” és a pontok helyén a város van, ami számomra érdekes. Ezt, amire rákeresek kulcsszónak nevezzük, de nevezhetjük keresőkifejezésnek is, már csak azért is, mert előfordulhat, hogy a kulcsszó az igazából több szó, de akár komplett mondat is lehet. Az egyszerűség kedvéért most kulcsszónak nevezzük a keresőkifejezések minden válfaját.

A kulcsszóra keresnek a felhasználók, a Google pedig eléjük tárja a találatokat, amiket a kulcsszavak alapján relevánsnak, összefüggőnek, helyesnek tart megmutatni. Ezeket a találati listán rangsorolja is, tehát sorrendbe állítja őket. Minél előrébb vagyunk, annál jobb, minél hátrább jelenünk meg, annál rosszabb.

De a keresés nem úgy működik, ahogy gondolnánk!

A keresőmotorok nem úgy működnek, ahogy a laikusok elképzelik, hogy amikor beírjuk a keresőmezőbe a keresett kulcsszót, például, hogy „virágkötészet”, akkor a keresőmotorok fogják magukat, és azonnal átnézik a teljes internetet, a másodperc tört része alatt analizálják az összes találatot, majd rangsorolják nekünk, és listába állítják.

Nem.

A keresőmotorok a keresőrobotokkal ÁLLANDÓAN szkennelik az internetet, és egy úgynevezett INDEXBE gyűjtik a talált adatokat. A keresőmotorok minden szerintük fontos oldalt és infót begyűjtenek az indexükbe.

Ez olyan, mint egy hatalmas könyvtár, aminek a tartalmát folyamatosan töltik fel újabb és újabb könyvekkel, de közben sok robot azt is ellenőrzi, hogy a korábban felvett könyvek aktuálisak-e még, léteznek-e még, ugyanabban a formában léteznek-e, mint ahogy korábban bekerültek az indexbe.

Amikor te keresést indítasz a keresőmezőben, akkor a kereső nem az interneten keres, hanem a saját indexében.

Tehát amikor te felismered weboldal tulajdonosként, vállalkozóként vagy cégként, hogy kulcsszavazott szövegekre van szükséged, és neki kezdesz ezek feltárásához, majd a tartalom legyártásához és publikálásához, akkor azzal még nem végezted el a teljes feladatsort.

Nem elég létrehozni a fantasztikusan kulcsszavazott szövegeket!

Nem elég ezeket feltölteni a weboldalra, aztán várni a sült galambot! Ez még kevés!

Be is kell kerülni a keresőmotorok index-ébe!

És azt is el kell érni, hogy az index-ből a találati listára is kikerülj.

És ott egyre jobb pozícióba kerülj!

A keresőoptimalizálás egyik fő sarokköve a megfelelő kulcsszó-stratégia, és azért kell ezzel iszonyatosan profin bánni, mert utána még kell egy csomó lépés, hogy a helyes kulcsszóstratégia meghozza majd a gyümölcsét.

Ez rengeteg idő!

Ha rögtön az elején elhibázod, és folyamatosan hibákat követsz el már a kulcsszavakkal is, akkor mire végigfut az összes szükséges keresőoptimalizálási folyamat, addigra hónapok telhetnek el, és ez azért gond, mert csak hosszú hónapok múlva kapsz visszaigazolást, hogy jól csináltad-e vagy sem… Hát köszi szépen, addigra össze is omolhat egy iparág, mire kiderül, hogy jól helyezkedtél-e benne a kulcsszavaiddal…

Nincsenek hónapok tesztelgetni meg korrigálni a folyamatos ballépéseket!

„Elsőre jót!” Ez a minőségi munka alapvetése. Tudom, hogy Magyarországon a „jól van az úgy” elve sokkal elterjedtebb, de mivel te ezt olvasod, a te vállalkozásodra biztosan valamilyen sokkal magasabb színvonal a jellemző. Megérdemled tehát, hogy ezt is jól csináld!

Mindez nem ördöngösség, csak egy kis szemléletformálás, meg egy kis rutin kell hozzá. Ezt gyorsan el lehet érni, ha egyszer megmutatja valaki a trükköket, és elmagyarázza, hogy mire is kell ügyelni.

A Kulcsszókutató Webináriumon mindössze 3 óra alatt megtanítalak mindenre,

  • hogy hogyan is kell hatékonyan és jól csinálni a kulcsszókutatást,
  • sőt, élesben meg is mutatom, több projekten is, hogy hogyan történik,
  • és a hibák elkerüléséről is szó fog esni.

Összesen 7 témakör lesz:

  • Hogyan kutassunk fel a vállalkozásunk számára releváns kulcsszavakat a szöveges tartalmainkhoz?
  • Hogyan ellenőrizzük a tervezett kulcsszavak tényleges üzleti relevanciáját? Avagy miből lesznek csak látogatók és miből lesznek vevők?
  • Milyen kulcsszóellenőrző eszközöket használjunk és hogyan? Mivel ne pocsékoljuk az időt?
  • Hogyan ellenőrizzük kulcsszavak szempontjából a konkurenciát és miket figyeljünk náluk?
  • Hány kulcsszóval dolgozzunk?
  • Hogyan állítsuk fel a prioritást a tartalomgyártáshoz?
  • Hogyan kezdjük el beépíteni a szövegeinkbe a kulcsszavakat?

Mint tudod, nálam a webináriumok nem olyanok, hogy sztorizgatok, meg beszélgetünk, aztán majd lesz valami. Három órás intenzív agytágításra és pörgésre számíts – a webinárium még tavasszal zajlott élőben, a felvételt kaphatod meg most teljes egészében, hiánytalanul.

Mi történik, ha szeretnél érvényesülni a neten a vállalkozásoddal, de úgy gondolod, hogy téged ez az egész nem érdekel vagy nem érint?

Egy fa elültetéséhez tudod mikor van a legjobb időszak? Tudod, mikor kell fát ültetni?

A válasz: 25 évvel ezelőtt. De igazából soha nem késő. Ma sem. Holnap sem.

Ha eddig nem foglalkoztál a kulcsszavakkal, de a keresőoptimalizálással sem, akkor bár le vagy maradva a versenyben, de attól még győzhetsz!

Sosem késő elkezdeni, de minél tudatosabban kezded és minél gyorsabb repülőrajtot veszel, annál előbb jönnek majd a kiszámítható és tervezhető eredmények – főleg, ha azt is tudatosítod magadban, hogy ez még csak az alapozás, de erre majd biztosan lehet építkezni.

Részvételi díj: 7500,- forint.

Ez konkrétan egy vicc-ár ahhoz képest, amennyit majd a helyes kulcsszavakkal eredményként pénzben realizálni tudsz…

Legyél te az első a találati listán végre!

>>KATT az előfizetésért, ha további más online marketinges oktatások is érdekelnek – havi 4800,- forint>>