Gravitációs kampányok és szisztémák
Tömegek vonzása a marketing, a kommunikáció és az értékesítés segítségével, és ennek gyakorlati kivitelezése, lépésről-lépésre
Tudatosság fejlesztés vállalkozó szellemű, nyitott elméknek
Tudatosság fejlesztés vállalkozó szellemű, nyitott elméknek
39990 Ft
avagy
Arról, hogy:
– Hogyan kell úgy marketingezni, hogy tömegeket vonzz magad köré. Hogyan és milyen módon lehet a lehető legnagyobb, kvalifikált tömeget bevonzani a kommunikációs bűvkörödbe.
– Hogyan kell úgy kommunikálni, hogy a vonzóerőd még inkább növekedjen? Hogyan szerettetheted meg magad, és hogyan vívhatsz ki tiszteletet „pusztán az által”, hogy beszélsz, közölsz, publikálsz? Hogyan lehetsz hiteles a közönség szemében?
– Hogyan kell kampányolni, blogolni, hírlevelezni, PR-ozni a gondtalanság öröméért.
– Hogyan kell úgy értékesíteni, hogy a széles körből bevonzott tömegekből azokat tudd vevővé konvertálni, akik ténylegesen boldogok lesznek majd a vásárlás által? Hogyan lehet növelni a konverziókat?
– Hogyan lehet saját szisztémákat kiépíteni, hogy a vállalkozásod eredményei közben egyértelműen növekedjenek?
– Milyen hibák fenyegetnek közben és hogyan kell ezeket elkerülni?
Megjegyzés: A Tömegvonzó Online Marketing tréning korábban Gravitáció néven futott. Ha azt korábban már megvetted, most ne rendeld meg újra.
– Megoldásokat a marketingedhez,
– megoldásokat a kommunikációdhoz,
– megoldásokat a kampányaidhoz, blogodhoz, hírleveleidhez, online PR-hoz,
– megoldásokat az értékesítés gördülékenységéhez,
– megoldást olyan növekedést serkentő eszközökhöz, amik tényleg működnek.
– Feladatokat.
– Válaszokat a kérdéseidre.
– És mindezeket azért, hogy a vonzerőd ne olyan legyen, mint egy aszteroidáé, hanem olyan erős legyen, mint egy tündöklő csillagé.
– Azoknak, akik záros határidőn belül szabad vállalkozóvá akarnak válni.
– Azoknak, akiknek vérfrissítésre és ténylegesen működő módszerekre van szükségük a vállalkozásukban.
– Azoknak, akik növekedni szeretnének, de nem úgy, hogy még inkább kizsákmányolják magukat.
– Azoknak, akik mindenből többet akarnak: vevőből, bevételből, profitból, sikerből, hírnévből, időből, egészségből.
– Azoknak, akiknek a kezdeti nagy céljaik egyre távolabbá válnak, és ezen változtatni akarnak.
– Azoknak, akiknek jó a saját maguk által választott rabszolgaság.
– Azoknak, akiknek minden mindegy.
– Marketing praktikák a tömegek bevonzásához és tereléséhez;
– Minden lényeges és apróságnak tűnő információ a kampányok megtervezéséhez és kivitelezéséhez,
– Minden tudnivaló a blogolásról és hírlevelezésről,
– Kommunikációs stratégia a tömegek megnyeréséhez, erős kötelékek kialakításához (blog, csali, alapozó, automatikus email kampányok);
– Értékesítési trükkök, email marketing kampányok, értékesítési szkriptek, vásárlás utáni kommunikáció (automata értékesítés, termékpiramis, stratégia, üzleti modell);
– Növekedés mindhárom területen: még nagyobb tömeg, még nagyobb követőbázis, még több elégedett vevő – avagy még erősebb gravitációs hatás.
A Tömegvonzó Online Marketing összesen 16 brutálisan tömény, részletes és hasznos fejezetet tartalmaz.
Vigyázat: ami nálam egyetlen fejezet, az máshol legalább egy napos tréning keretében kerül tárgyalásra, rengeteg felesleges sallanggal, legkevésbé befogadható, előadásos formában. Nálam csak a lényeg, és a te megértésed a lényeg, nincs felesleges körítés, és a lehető legkönnyebben hasznosuló formában, bármikor visszanézhető, visszaolvasható, kereshető formában kapod az anyagokat. Elmehetsz máshova is tanulni. De az igazi tudást és tapasztalást innen fogod kapni.
A tanfolyam online zajlik egy zárt felületen, ahol a leckéket kapod írásos, hanganyag és videó formátumban (változatos felosztásban, hol így, hol úgy.) A leckéket egyben megkapod a fizetés után. Nem vagy sem időhöz, sem helyhez kötve. Csak internetre van szükséged, meg egy eszközre, amin olvasod-nézed-hallgatod a leckéket.
“Minden nap egy meghatározott időben kell a gép előtt lennem?”
Nem! Az anyagokat egyben megkapod, és akkor veszed át őket, amikor csak akarod. Te osztod be az idődet!
“Mennyi időt vesz igénybe egy-egy anyag megtanulása, megismerése, gyakorlása?”
Ez mindenkinél változó, de mivel lesznek számodra forradalmi információk is, ráadásul egy új életed kezdődik az anyagok által, az javaslom, hogy szánj rá elég időt! Ha csak összecsapod, az eredmény is annyit hoz majd… kevés erőforrásért cserében kevés eredményt. Azok lesznek a legsikeresebbek, akik odateszik magukat.
„Meddig lehet hozzáférni az anyaghoz?”
Örökös hozzáférésed lesz az anyaghoz, tehát nincs záros határidő, ami alatt be kell fejezned a tanfolyamot. Ha frissítem az idők során az anyagot, azokhoz is díjtalanul hozzájutsz.
„Letölthetem az anyagokat?”
Természetesen!
„Ha elakadok valamiben, vagy nem értek valamit, hol kérdezhetek?”
A leckék alatt bátran kérdezhetsz bármennyit – később is –, én magam fogok válaszolni.
Ha tömegeket vagy képes mozgatni pusztán a stratégiád és a kommunikációd által, ráadásul profi értékesítő is vagy, akkor nem aggódom érted.
De ha alig hallott még rólad valaki, alig kommunikálsz, és az értékesítéssel is hadilábon állsz olykor, kampányokat pedig igazából nem is futtatsz, akkor itt a helyed a Tömegvonzó Online Marketing képzésen, mert már érdemes MA egy lépést tenned azért, hogy HOLNAP szabad legyél!
Rendeld meg most, és utána tündöklő csillagként fog rád és a vállalkozásodra tekinteni a világ 🙂
Bemutatkozás
Eredményesség és hatékonyság
Az internet forradalma és haszna
Tegyük tisztába a blog témát!
Hogyan csábítsuk el az embereket?
A termékpiramis
Automatikus értékesítés
Gravitációs hatás megturbózva 1-2.
Hogyan kezdjünk hozzá az email kampány megtervezéséhez?
Hogyan írjuk meg a sales leveleket?
Kampány rejtelmek és trükkök
Hirdetési platformok és lehetőségek
Hogyan írjunk reklámszöveget?
PR cikk, amivel több legyet is üthetsz egy csapásra
Hogyan taszítsuk el magunktól a sikereket és a szabadságot?
A rendszer – újra és újra és újra és újra…
A Tömegvonzó Online Marketing, avagy a Gravitációs kampányok és szisztémák arról szól, hogy hogyan, hol és mikor kell kommunikálnunk ahhoz, hogy elképesztő energiákat mozgósítsunk meg magunk körül. Kitérünk a marketing, a kommunikáció, a kampányok, a hírlevelezés, a blogolás, a PR megjelenések és az értékesítés trükkjeire is.