– Marketing praktikák a tömegek bevonzásához és tereléséhez;
– Minden lényeges és apróságnak tűnő információ a kampányok megtervezéséhez és kivitelezéséhez,
– Minden tudnivaló a blogolásról és hírlevelezésről,
– Kommunikációs stratégia a tömegek megnyeréséhez, erős kötelékek kialakításához (blog, csali, alapozó, automatikus email kampányok);
– Értékesítési trükkök, email marketing kampányok, értékesítési szkriptek, vásárlás utáni kommunikáció (automata értékesítés, termékpiramis, stratégia, üzleti modell);
– Növekedés mindhárom területen: még nagyobb tömeg, még nagyobb követőbázis, még több elégedett vevő – avagy még erősebb gravitációs hatás.
Tartalomjegyzék
A Tömegvonzó Online Marketing összesen 16 brutálisan tömény, részletes és hasznos fejezetet tartalmaz.
- Gravitációs tömegvonzás eredményesen és hatékonyan – bevezető, beindító, alaphangot megadó első anyag
- Az Internet forradalma – és a haszon, amit neked ez a mechanizmus termelhet
- Tegyük tisztába a blog témát!
- Hogyan csábítsuk el az embereket?
- A termékpiramis
- Automatikus értékesítés
- Gravitációs hatás turbó
- Tömegvonzás turbó 2
- Hogyan kezdjünk hozzá az email kampány megtervezéséhez?
- Hogyan írjuk meg a sales leveleket?
- Kampány rejtelmek és trükkök
- Hirdetési platformok és lehetőségek
- Hogyan írjunk reklámszöveget?
- PR cikk: amivel több legyet is ütsz egy csapásra
- Hogyan taszítsuk el magunktól a sikereket és a szabadságot? (élő példákkal)
- A rendszer felépítése – újra és újra és újra… (élő esettanulmánnyal)
Vigyázat: ami nálam egyetlen fejezet, az máshol legalább egy napos tréning keretében kerül tárgyalásra, rengeteg felesleges sallanggal, legkevésbé befogadható, előadásos formában. Nálam csak a lényeg, és a te megértésed a lényeg, nincs felesleges körítés, és a lehető legkönnyebben hasznosuló formában, bármikor visszanézhető, visszaolvasható, kereshető formában kapod az anyagokat. Elmehetsz máshova is tanulni. De az igazi tudást és tapasztalást innen fogod kapni.