Megjelenítve: 1 -50 / 56 cikk

56. Veszélyek és hibák

Szent ég, milyen régen volt már, amikor ez a tanfolyam kezdődött! Még nyár közepe volt, naponta eljártam a strandra, és a hasamat süttetve azon agyaltam, hogyan tudnám az elejétől az első eredményekig megmutatni nektek, hogy hogyan is érdemes online vállalkozást építeni. Most is süt a nap, mikor ezt írom, de nem július van, hanem február. …

55. Klónozás

Amikor létrehozol egy fizikai boltot, akkor, ha új egységet is akarsz még nyitni a meglévővel párhuzamosan, akkor minden egységnél elölről kell kezdened mindent: – Meg kell találnod az új egységed számára a legmegfelelőbb helyet – ahol sok ember jár át gyalogosan, és autóval és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető (nagykereskedelmi egységnél nem létszükséglet az átmenő gyalogosforgalom). …

54. Konkurenciaharc

Beszéljünk a komplett iparágakat tönkre tenni képes tényezőről, a konkurenciaharcról! A versenyben való konkurálás teljesen természetes dolog. Akkor is csatatéren próbálunk érvényesülni a vállalkozásunkkal, ha nincs tudomásunk a golyózáporról. Biztosan te is láttál már olyan vállalkozást, ami kívülről sikeresnek tűnik, láthatóan vannak vásárlóik is, vélhetően olyan nagyon rosszul nem is csinálják a dolgot, mert teszem …

53. A rutin

Hogyan zajlik egy laza és egy pörgős online vállalkozós nap a valóságban? Így néz ki egy napom: 9:30-körül felkelek. Megmosakszom, kávét készítek magamnak, kiengedem a kutyát a dolgára, közben váltok pár szót a macskákkal. Még pizsamában és köntösben ideülök a dolgozószobámban a géphez és megnézem, milyen emailek érkeztek. Ami valódi levél, azokra válaszolok, ami csak …

51. SEO 4.

Hogyan SEO-zzuk a tartalmakat lépésről-lépésre? (régi és új tartalmaknál is) Az off-site SEO – egy már emlegetett csatornával, a PR cikkes megjelenéssel is 2019-2020-as előrejelzés, rengeteg tanulsággal 2021 meglepetései a SEO-ban, amik miatt főhet a fejünk 2022-ben, sőt még utána is A 2019-2020-as összefoglalást azért hagytam benne az anyagban, mert a SEO-ban iszonyatosan fontos, hogy …

50. SEO 3.

Két nagyon fontos eszközéhez értünk a SEO-s témának: az egyik az úgynevezett SEO bővítmény az oldalon, amiből most az All in One SEO Pack-et tanulmányozzuk, külön kitérve a webhelytérképre, ami segít a robotnak a gyors és hatékony feltérképezésben. All in One SEO Pack részletek és webhelytérkép És íme az egyik legjobb ingyenes Google eszköz, a …

49. SEO 2.

Az interneten a kulcsszó az Isten. De miért? És hogyan kell ezt értelmezni? Ezt a hatalmas univerzumot járja közben a következő három anyagrész: Miért a kulcsszó az Isten? 1. rész Miért a kulcsszó az Isten? 2. rész Miért a kulcsszó az Isten? 3. rész A feladatokat ott találod az anyagoknál.

48. SEO 1.

Egy korábbi, de ebben a pillanatban is aktuális anyagomat hoztam el a SEO téma égisze alatt. A következő négy alkalmat ezek átvételének szenteljük. Húzós két hét lesz, kösd fel a felkötni valót! 🙂 Sok online vállalkozást indítanak úgy, hogy a „mindent vagy semmit” elvet játsszák, és szó szerint mindent a SEO-ra, vagyis a keresőoptimalizálásra hegyeznek …

47. Vevői reklamációk kezelése

Minőségbiztosítós koromban azt tanultam, gyakorlatilag álmomból felébresztve is ezt fújtam, hogy A VEVŐNEK MINDIG IGAZA VAN. Számtalan valóság létezik a világon, de igaza mindig a vevőnek van. (Az igazság és valóság közti különbségről A tudatosság művészete tanfolyamom leckéi szólnak 😊). A mi kereskedői valóságunk más, mint a vevőé, de a közös ügyleteinkben muszáj, hogy eleve …

46. Az elszivárgók tipikus esetei

Avagy: Leiratkozók, regisztráció után semmit sem reagálók, rendelők, de nem fizetők, eltűnő rajongók Ha valaki regisztrál, de nyilvánvalóan semmit sem reagál a levelekre, vele mit kezdjünk? Hát a leiratkozókkal mit kezdjünk? Mi van azokkal, akik rendelnek, de végül nem fizetnek? Velük mit kezdjünk? Hová lesznek az eltűnő rajongók? Ezekre a kérdésekre keresi és talál meg …

45. Közösségi médiás tippek és intelmek

A közösségi médiát marketing csatornának tekintjük alapvetően, mármint mi, vállalkozók. Mindenki más kikapcsolódásként, kapcsolattartó és főként informálódásra legpraktikusabb felületként tekint rá. De mi másként szemléljük alapvetően, hiszen látjuk, hogy milyen sokan használják ezeket, így aztán megfogalmazódik a fejünkben, hogy milyen jó lenne kihasználni ezt a nagy figyelmet arra, hogy magunkra irányítsuk a reflektorokat. Ugyanakkor azt …

44. Google hirdetések

Az online marketingben kihagyhatatlan a Google, mint látogatóterelő csatorna szerepe. Aki mást mond, az konkrétan hazudik – najó, lehet, hogy csak irtózatosan nagyot téved 😊. Két esetben is számítunk a Google segítségére: 1.) Számítunk arra, hogy a keresőmotorjából – google.hu vagy google.com, vagy google.bármi – érdeklődő emberek fognak az oldalunkra navigálni az úgynevezett organikus találati …

42. Konverziók mérése és növelése – videóval

Mielőtt belevágnánk a fontos információkba, muszáj feleleveníteni a konverziókról eddig tanultakat: A konverziók és ezen adatok javításának lehetőségei>> Konverziók mérése Az online vállalkozásnál hatalmas előny, hogy vannak adatok, amik alapján megalapozott döntéseket lehet hozni, ugyanakkor szeretünk is az adatok és főként a grafikonok bűvkörében élni. Vágyjuk azt, hogy valós időben láthassuk a látogatóink és vásárlóink …

41. Eredmények mérése – első lépések

A sales szövegek megtervezése, stratégiába illesztése – vagyis, hogy annak kitalálása, hogy mit akarunk így a közönség elé tárni: terméket, szolgáltatást, csalit? Több mindent is? –, elkészítése, publikálása, népszerűsítése nem kis feladat. Sőt. Hatalmas feladat. De ha vannak landing oldalaink, amikkel hosszú távon semmi más dolgunk nincs, mint nagy számban oda terelni az embereket, akkor …

40. Szövegírási mesterfogások

A szövegírás finomságai, mesterfoka, és olyan apróságok, amik egyediséget adnak és plusz minőséget kölcsönöznek a szövegeidnek – nemcsak az értékesítési szövegeknek. Örök dilemma, hogy mennyire színesítsük a szöveget jelzőkkel, érdekes szófordulatokkal, fantasztikusan elbűvölő stílussal, és mennyire nélkülözzük a hagyományos, egyszerű, de már jól bevált kifejezéseket, merthogy azok már esetleg unalmasak lehetnek. A stílus átka Sok …

39. Az értékesítési szöveg megírása

Egy előzetes intelem a 39. anyagrész elé: ez számításom szerint a legösszetettebb és leghosszabb anyagrész ezen a tanfolyamon, tehát ha sok(k)nak éreznéd, az nem a véletlen műve. Ezzel a tudással itt alább, évente akár 100 milliókat is kereshetsz. Ez minden online siker alfája és omegája egyben. Ez a tudás csak keveseké, a siker pedig csak …

38. Az eredményes értékesítési szövegek 22 modulja

A címsorokkal együtt 22 modulból áll egy értékesítési oldal. 22 különböző részegység, 22 különböző alárendelt cél, 22 különböző megközelítési mód – azért, hogy ELADJ. A 22 modult itt találod pdf formátumban, ez lesz majd a legfontosabb sorvezetőd a sales szöveg/oldal írása közben, én magam is ezt használom, hogy nehogy kifelejtsek bármit is, illetve, hogy nehogy összekutyuljak …

37. A címsorok titkos világa

Gondolkodtál már azon, hogy miért nem úgy kezdődnek az izgalmas mozifilmek, hogy kiáll egy ember a vászon elé, és üdvözli a közönséget, és nagyjából elmeséli, hogy miről is fog szólni a film, és majd melyik percekben kell nagyon figyelni? Miért nem úgy kezdődnek a fantasztikus koncertek, hogy az előadók leülnek egy-egy kisszékre és elmesélik a …

36. Landing oldal alapvetések

Kisebb káosz kezd kialakulni a vállalkozói honlap-kultúra környékén az alapfogalmakat illetően, ezért ezzel a cikkemmel szeretnék rávilágítani arra, hogy amikor neked valaki azt mondja – webmester, grafikus, marketingtanácsadó, coach, vagy a szomszéd vállalkozó –, hogy landing oldalra van szükséged (mert mostanság így divat emlegetni), akkor ne a fejedben magától kialakuló kép vigyen tovább az úton, hanem …

35. Értékesítési szöveg alapok

Ha el akarunk adni a szöveggel, akkor ahhoz értékesítési szövegre lesz szükség. Ez a szöveg messze nem azonos a reklámszöveggel, bár még marketingszakemberek is összekeverek az értékesítés és a marketing fogalmát egyébként, de a reklámról sem mindig tudják, hogy mi fán is terem a lényege. Igen, marketing szakemberekről beszélek. Ők nem tudják. Hát akkor honnan …

34. A csali

Ha már látogatók járnak az oldalon, vétek lenne elengedni őket anélkül, hogy meg ne adnák az elérhetőségüket. Oké, hogy remarketinggel majd követjük őket – mármint akit csak lehet –, de az mindig, minden kattintásnál pénzbe fog kerülni, ráadásul igencsak kiszolgáltatott helyzet ez a Facebook irányába, amivel együtt lehet ugyan élni, csak nem szabad az egész …

33. Remarketing hirdetés létrehozása Facebook-on

és néhány lehetséges alternatíva A MEG3 stratégia keretében az utolsó beállítási lehetőség – ha minden korábbi lépés már megvalósításra került – az úgynevezett remarketing hirdetés létrehozása azok számára, akik már jártak az oldalunkon, olvasták a MEG3 Bázis Cikket. A remarketing ÚJRAelérést, vagy ismétlődő elérést jelent szabad fordításban, és az a lényege, hogy: Csak azokat szólítja …

32. Cikk hirdetés: poszt kiemeléssel Facebook-on

Tapasztalataim szerint a Facebook-on hirdető vállalkozások imádják túldimenzionálni a dolgokat. Több tucat órát képesek eltölteni a célközönség körüli ókumlálásokkal, miközben a hirdetés szövege a csapnivaló kategóriába esik. Hetekig molyolnak a megfelelő kép megtalálásával, mialatt a konkurencia éppen az ő ügyfeleikből lakmározik egy béna, ronda, de hatékonyan beállított hirdetéssel. Még jó szöveg esetén is olyan hirdetésbeállításokat …

31. Facebook egyéni célközönség létrehozása

A MEG3 stratégia lényege három lépésben – egy kis emlékeztető, hogy miért is csináljuk most, amit: 1.) Kell egy ütős tartalom, amit BÁRKINEK hirdethetünk, hogy sok érdeklődőt szerezzünk. Még nem akarunk eladni. 2.) Az olvasók eljönnek olvasni az oldalunkra, és a Facebook megjelöli őket egy cookie-val, miközben begyűjti az adataikat EGYÉNI CÉLKÖZÖNSÉGBE. 3.) Utána ezeknek …

30. Facebook hirdetés létrehozás, szövegezés és beállítás

Ez a videó a reklámszöveg megírásának szempontjából közelíti meg alapvetően a Facebook hirdetés létrehozását. Ennek majd egy haladóbb szintjére is szükségünk lesz a MEG3 stratégiához: a remarketingre. Az a következő alkalommal érkezik, mert az egy bonyolultabb megközelítést igényel, és muszáj szétválasztani a kettőt, és muszáj az alapokat letenni, hogy aztán feljebb lehessen lépni. A Facebook-on …

29. Horgonyhatás és felszólítás

A hatásgyakorlásnak, főleg, ha írott szöveggel történik, van két varázslatos trükkje. Az egyiket úgy hívják, hogy horgonyhatás, a másikat pedig úgy, hogy felszólítás. Horgonyhatás Ez arról szól, hogy – még mindig szorosan a reklámozás témájánál maradva – a termékedet már akkor kötheted valami csodálatos, fantasztikus, felemelő és briliáns megoldásként az emberek fejébe, amikor még nem …

28. És mégis HOGYAN?

Hogyan vehetjük rá az embereket arra, hogy odafigyeljenek a mondanivalónkra? Hogyan gyakorolhatunk rájuk hatást? Hogyan tűnhetünk ki a szürke, mocsaras reklámmasszából? A válasz pofonegyszerű: kérdőmondattal. A kérdőmondat egy különleges jelenség a világban. A kijelentő mondat közöl valamit, kinyilvánít, kinyilatkoztat. De az emberiség befogadó-oldalán állók megtanulták ezeket figyelmen kívül hagyni. A felkiáltó mondat ugyanaz, csak felkiáltójellel …

27. 11 tipikus online vállalkozó kérdőjel és blokk

Podcast következik, csapjunk is bele!  Te hol tartasz az elakadásokkal? Hol álltál meg? Melyik leckénél blokkoltál le? A videóban elhangzottak közül melyikkel találkoztál már? Mi tűnik megemészthetetlenül nagy falatnak számodra az eddigi anyagokból? Milyen témánál érzed elveszettnek magad? Ha kialakul egy séma a válaszokból, akkor ezekre készítek majd külön anyagokat a tervezett fejezeteken túl …

26. Reklámelméleti alapok és haladó információk

Érdemes feltűrnöd az ingujjadat, mert most annyi infót zúdítok rád, hogy csak na 😊. A MEG3 stratégiához tudnunk kell hirdetést írni, mivel a brutálisan csodálatos cikkünket valahogy népszerűsítenünk kell. Ehhez – és úgy egyébként is a jövőben bármilyen reklámtevékenységhez – kötelező információk az alábbiak. (Az anyag egyébként a Hirdetés- és Reklámszövegírás tanfolyamom egy kapcsolódó része.) …

25. A MEG3 bázis cikk

Egy online vállalkozásnak jó eséllyel több milliónyi megírt karakterre lesz szüksége élete során. De az elinduláshoz elég ennek a töredéke is. Elég az induláshoz egyetlen szuperjó cikk is. 1.) Ezt a cikket kell hirdetni, hogy látogatókat nyerjünk vele. 2.) Utána nekik kell remarketingezni a megvásárolható termékünket, azt, amit az Egy termék mind fölött leckében már …

24. Webshop alapok

Webshopban kereskedni kifejezetten racionális döntés manapság, a 4. ipari forradalomban. Akár csak néhány termékről van szó, akár több ezerről, a webshop motorok úgy funkcionálnak, mintha igazi áruházat nyitnánk, csak virtuálisan sokkal egyszerűbb és gyorsabb az egész. Ebben a mai anyagban csak és kizárólag a Woocommerce nevű WordPress bővítményről lesz szó, amely teljes értékű webshopként tud …

23. Mindenféle WordPress dolgok

WordPress első beállításai – végig megyünk az alap beállításokon, amik gyakorlatilag nem bonyolultabbak, mint egy Facebook profil áttekintése és beállítása, tehát nem kell tőle félni, igazából csak meg kell vele ismerkedni. Kinézet – sablon, menü, widgetek – Az oldalunk kinézetét, elrendezését szabályozó részek feltárása, megismerése, kipróbálása, benne a sablonnal, a menürendszerrel és az oldalsávokban megjelenő …

22. Tárhely, Domain, WordPress – videók

Az alábbi videókban megmutatom az alap technikai dolgokat, amik kellenek egy honlaphoz. Tárhely és domain rendelés A videóban megmutatom, hogy hogyan lehet domaint és hozzá tárhelyet rendelni. A rendelés menetét a megacp.com oldalon és szolgáltatónál vettem fel, de természetesen bárhol regisztrálhatod ezeket a kellékeket. A videó mindössze pár perces, mert ez ténylegesen egy pár perces …

21. A MEG3 stratégia

A mai viszonylag rövid anyagban egy olyan online stratégiáról lesz szó, ami jelenleg és évek múlva is kiszámítható és kiegyensúlyozott – és lesznek, akik számára hatalmas – online bevételeket fog eredményezni, de most még talán túlságosan is elméletinek fog tűnni. Ugyanakkor muszáj elméleti oldalról megközelíteni, mert máskülönben nem lesz mögöttes értelme a gyakorlati kivitelezésnek, amire …

20. A blogok titka

Miért van szükség a blogra? Mire jó ez? Miért jó ez? Mi mindenre lehet használni? Hogy működik? Miért szereti a Google? Miért szereti a Facebook? Mi legyen a tartalom? Milyen hosszú legyen egy cikk? Milyen gyakran kell publikálni? Mik a metaadatok és miért fontosak? Mi a helyzet a kinézettel? Hát a kommentekkel? A videóból minden …

19. A konverziók

Minden üzleti tevékenységnek az a lényege, hogy legyen eredménye. Még a nonprofit szervezeteknél is eredményorientáltnak kell lenni, mert ott csak annyi a különbség a versenyszférához képest, hogy a tevékenység végzése során létrejött profitot nem osztják szét a tagok között, hanem visszaforgatják a szervezet céljainak teljesülésére. Tehát az üzleti eredmény még a jótékonyságnál is alap, ennek …

18. A labirintus – az online értékesítés négy különböző módja

Egy weboldalon több féle módon is lehet értékesíteni, de előbb nézzük meg, hogyan történik ez offline! >> Van egy bolt, egy akármilyen bolt, ami lehet kicsi, nagy, de hiper és akár szuper is. >> Bemegy oda az érdeklődő vagy konkrét vásárlási szándékkal a vevő. >> A polcokon és a raktárban áruk sorakoznak. >> A vásárlójelölt …

17. A labirintus – a stratégiai háttér

Az online vállalkozás labirintusában akkor a legkönnyebb elveszni, ha minden lehetséges eszközt úgy tekintünk, mintha nem lehetne köztük stratégiailag különbséget tenni. Pedig nemcsak lehet, hanem kell is. Vannak a létfontosságú dolgok, amik nélkül nem lehet online vállalkozásunk, ilyen például a domain, tárhely, honlap. És vannak a stratégiai döntéseket kiszolgáló eszközök, amiknél szinte fejből tudnunk kell, …

16. A labirintus – a technikai háttér

Az online vállalkozás alapvető eszközei és kellékei lépésről-lépésre Ahhoz, hogy bázisunk legyen a neten, amin aztán terjesztjük a mondanivalónkat, meggyőzzük az embereket a saját igazunkról, az egyszerű látogatókat elcsábítjuk, hogy nálunk vásásroljanak, magát a vásárlást is itt futtatjuk végig, és aztán mindenféle okos és ügyes dolgokkal magunk mellett tartjuk a vásárlóinkat, továbbá a hírnevünket is …

15. A labirintus – elmélet és stratégia

A vállalkozók gyakran érzik úgy, hogy elvesznek az online marketing és úgy egyébként az online világ labirintusában. Mennyivel könnyebb boltot nyitni! – sóhajt fel mindenki, aki valaha nyitott már boltot, és most saját webáruházat tervez. Minap meséltem egy barátnőmnek, Timinek, egy fagyi fölött, hogy „Képzeld, új webáruházat indítok, de aztán fizikai bolt is lesz mögötte, …

14. Az üzleti célok kitűzése, tervezés és majdani mérés

Miért nem lehetett már használni az offline marketing jól bevált módszereit a neten? Mi változott az technológiának köszönhetően a marketing folyamatokban? Mit jelentenek ezek a változások? A videóból kiderül.   Az online marketing Az online marketing nem egyszerűen csak a hagyományos marketing digitalizálása, online platformokra való átültetése, hanem ahogy láttuk, az emberi gondolkodásmód változását, és …

13. És a nyolcadik napon Isten megteremté az Internetet

„Kezdetben teremté Isten az eget és a földet…” és a 8. napon megteremté Isten az Internetet. A közbeeső időben eltelt „pár” évezred, lezajlott „néhány” háború, megszületett és meghalt sok-sok milliárd ember, és a több, teljes könyvtárnyi kötetet megtöltő történelmi események után ott tartunk, hogy az Interneten nyernek – vagy lehetetlenítenek el – politikai választásokat, az …

12. A termékpiramis

A termékportfóliót úgy érdemes hosszú távon összeállítani – az „Egy termék mind fölött” elv alkalmazását követően –, hogy egy piramist alkossanak. Nem ezzel kezdünk, de efelé haladunk, éppen ezért MOST fontos ennek az elve. Lesz egy pár dolog, ami úgy kerül terítékre a következő videóban, hogy korábban itt még nem kerültek szóba, de a következő …

11. Egy termék mind fölött

Avagy: mi legyen a legfontosabb húzótermék? Webshopban gondolkodók most felhorkanhatnak, hogy „Höhh, mi legyen a legfontosabb húzótermék? Minél több van, annál jobb, nem?” Elméletileg lehetne a válasz erre a felvetésre igen, de az online vállalkozásban az a zseniális, hogy nem offline vállalkozás! Nem is gondoltad volna, ugye? 😊 Ha egy irodát nyitsz, ahol iszonyatosan magasak …

10. 500+ ötlet, hogy mivel érdemes foglalkozni

Kereskedelem és szolgáltatás kategóriákban az alábbi kisebb-nagyobb piacokra biztosan van kereslet, és ezeket jól lehet kommunikálni is. Ha jól megnézed az alábbi 500+-os listát, akkor láthatod, hogy ezen témák mentén jól ki lehet találni egy online termékportfóliót, és akár szolgáltatást IS rájuk lehet ültetni. Vagy fordítva. Ha valami effélében gondolkodsz, amiket itt a listán látsz, …

9. Értékinnováció a gyakorlatban

2010-ben egy nyomtatott, havi magazint indítottam útjára, amelynek neve Minerva Capitoliuma volt. Szakértőket toboroztam az ismeretségi körömből, minden hónapban előre kiötleteltük a témát, és mindenki a saját szakterületének megfelelő megközelítéssel írt arról a témáról a magazinba. Már a legelső számnál abba a problémába ütköztünk, hogy bár nagyon termékeny bloggerek és kommunikátorok voltak a szakértő szerzőtársak, …

8. Értékinnováció – réspiacképzési alapok

Szinte minden vállalkozó hallotta már azt az intelmet pályafutása során, hogy „légy más!” Bővebben kifejtve: ne legyél olyan, mint más vállalkozások. Különbözz! Mindent amit csak lehet, csinálj másképp. Főleg a versenytársaidtól különbözz, legyél különlegesebb, mint ők. Ezeket az intelmeket meghallva a legtöbb alany így kiált fel magában: ó, hát ez szuper, de mégis hogy a …

7. Piackutatás – Google Trends-szel

Hogyan kutatgasson az ember, ha még semmilyen tapasztalata nincs egy piaccal kapcsolatban, de valódi adatokat szeretne látni? Hogyan kutasson az, aki a saját, meglévő vállalkozásával új, széles sugárutakra szeretne lépni? Kérdőívezzen? – NEM! Bízzon megy egy céget piackutatással? – NEM! Gondolkodjon magányosan és hosszasan, hátha kisül belőle valami? – NEM! Használja a Google Trends-et! Link: …

error: Nincs lehetőség kimásolásra.