Megjelenítve: 1 -48 / 48 cikk

10. Hibák, amiket el lehet követni, de te már megelőzheted ezeket!

Avagy: az okos mások kárán tanul :). Összeszedtem a praxisomban és az ügyfeleimnél előforduló kisebb-nagyobb email kampányolási hibákat, bakikat, súlyos tévedéseket. Ezek ellenpontjai már mind előkerültek az anyagban, de a negatív, elrettentő példák és a tiltások sokszor jobban beépülnek a szükséges információk közé, mint a jó tanácsok, tippek. Használd ki ennek erejét, vegyük sorra a …

9. Hogyan áll össze az email marketing és email értékesítési stratégia és rutin?

Mikor kiépült a rendszer és már gyakorlottak vagyunk az emailes értékesítésben, akkor két állandó, szűnhetetlen és szorgalmas feladatunk van: Folyamatosan gyűjteni a feliratkozókat. – Egyéb más platformokon történő kommunikációval, PR-ral, hirdetésekkel, keresőoptimalizálással, és ebből megpróbálni automatikusan pénzt csinálni. Nem ebből lesznek a nagy bevételek, de például a hirdetés költségei biztosan megtérülnek majd, tehát ez egy …

8. Tudnivalók statisztikákról, konverziókról, szegmentálásról

Milyen adatokat kell és érdemes figyelnünk, mit hogyan kell értelmeznünk? https://vidirita.com/ekw/email8.mp3   – Feliratkozási arány – Feliratkozók száma – Levél megnyitási arány – Linkre kattintási arány – Leiratkozási arány – Vásárlási konverzió – A SPAM-ekről – Példa levelekre Pályafutásom legsikeresebb levele, 2011-ből: ez egy kampányzáró utolsó levél volt: Tárgy: Erről tényleg le akarsz maradni? Kedves …

7. Feladó, tárgymező, szöveg, CTA

Térjünk rá most már arra, hogy MIT is kell írni a levélben és miért azt!   Legfontosabb: feladó – ki ő és miért is bíznának meg benne? Tárgymező: az a dolga, hogy a levél AZONNALI megnyitására ösztönözzön. (Problémafelvetés, kérdés, kíváncsiság felkeltése, disszonancia ébresztése) NÉV – avagy megszólítás – kihagyhatatlanul fontos, fontosabb, mint a „Kedves”, vagy …

6. Levelek témája – avagy hogyan épül fel a kampány mondanivalója?

Még mielőtt belekezdenénk: Muszáj minden nap levelet küldeni? – felmerülhet a kérdés. A válasz: igen. Felkelted az érdeklődést, és azt nemcsak fenn kell tartani, de még fokozni is kell. Ehhez minden nap kommunikálnod kell EMAILBEN. A levelek témáinak felépülése, egymás után (alább ott a hanganyag is!) A logikai ívet fel kell építeni a vásárlási döntés …

5. Mikor és milyen hosszan kampányoljunk?

A kampány A tartalomból: – Mi a kampány fogalma? – Miért jó ez nekünk? – Miért szerencsések a politikusok? – Milyen számokkal dolgozhatunk? – Miért jobb a sok a kevésnél? – Hogyan hat az entrópia és mi a teendő ellene? A hangfájlt innen tudod letölteni: Email5>> Mikor és milyen hosszan kampányoljunk?   – Az időzítés …

4. Mit érdemes és mit kell mindenképp emailben kampányolni?

Mi szokta motiválni a kampányokat? Mit érdemes kampányolni? Miben érdemes gondolkodni? https://vidirita.com/ekw/email4.mp3   – termékbevezetés, – új projekt, – ár-akció, – kivezető kampány (termék megszűnés), – csomagajánlatok, összecsomagolt külön termékek – szezonális termékek – cégfejlődés mérföldkő, elismerések, díjak, új találmányok (jövőbeli projekt) Fix, nagy felhajtást jelentő időpontok az évben: – Black Friday – Karácsony (Mikulás) …

3. Milyen technikai feltételeknek kell teljesülniük ahhoz, hogy emailben kampányolhassunk?

Lássuk, milyen technikai feltételeknek kell teljesülniük ahhoz, hogy kezdéshez is és a magasabb szintekhez is jól működő rendszerünk legyen. 1.) Weboldal, ahol a csalit el tudják kérni. 2.) Autoresponder szoftver 3.) Adatbekérő űrlapok, összekötve az autoresponder rendszerrel. 4.) Szöveges tartalmak: weboldalra, visszaigazoló oldalra, automatikusan kiküldött levelekbe. A hanganyagból kiderül, hogy: – mit kell tudni az …

2. Honnan lesznek email címeink?

Avagy: feliratkozók gyűjtése   https://vidirita.com/ekw/email2.mp3 Ezekről esik szó a hangfelvételen: – Hogyan gyűjtsünk email címeket? Jelszó: minden alkalmat meg kell ragadni. GDPR kitétel: nagyon szigorúak a tájékoztatási kötelezettségek, ezért a legjobb online intézni mindent. Ne gyűjts papíron, mert utána kínszenvedés, mire ténylegesen küldhetsz nekik leveleket, hiába, hogy aláírta, nem biztos, hogy teljes körű tájékoztatást tudsz …

1. Célkitűzési és értékesítési alapok

Még mielőtt belecsapnánk az emailezés rejtelmeibe, érdemes néhány dolgot átgondolnunk: Hogyan tűzzünk ki célokat, és milyen célokat érdemes kitűzni? Mi legyen a tanfolyam első feladata?   De itt még nem állhatunk meg. Definiáljuk a vevő és a nemvevő fogalmát, és tegyünk különbséget a marketing és az értékesítés között. (A hangfelvétel az Értékesítés 7 lépésben című …

Az utolsó Posztmester – automatizálás

Nem akarom az időt húzni, térjünk gyorsan a lényegre. A könnyebb érthetőség kedvéért néhány alapfogalom, amivel gyakran fogsz találkozni ebben az anyagban (nem betűrendben):   Szószedet:   Poszt – facebookon publikált szöveges, képes, vagy videótartalom   Cikk – írásos – vagy bármilyen – tartalom a weboldalunkon, vagy blogunk rendszeresen frissülő részében.   Szkript – Automata …

Ötletek posztok témájához

Ötletek posztok témájához Motivációs, inspirációs posztokhoz Alap vágyakat megfogalmazni, eszét írni (röviden, 8-10 sorban): mire vágynak az emberek? Miben szeretnének hinni? Inspiráció alapvető vágyakra lefordítva. Írj arról, hogy: – hogy nincsenek egyedül a problémáikkal. – hogy ha ma rossz napod van, holnap felkel a nap. – ha mások visszahúznak, nem kell foglalkozni vele, nézz előre, …

Posztmester videók

Haladj sorban a videókkal, mindent elmagyarázok részletesen! https://hosnok.hu/posztmester/nagyok/nagyok.html https://hosnok.hu/posztmester/guruk/guruk.html https://hosnok.hu/posztmester/vip/vip.html   Slide linkje: https://hosnok.hu/posztmester/posztmester.pdf

A tartalom a király?

Content is King! – ivódott bele minden internet marketinges agyába a web2.0 kirobbanása, tehát 2004 környékén. Pedig a kifejezés 1996-ban született egy esszé formájában, méghozzá Bill Gates, Microsoft-látnok tollából, akiről azóta persze már tudjuk azt is, hogy számtalanszor lett a világ leggazdagabb embere – de akkoriban a nevét tényleg csak pár geek ismerte Magyarországon is. …

Mobilos és helyi célzás – a két forradalmi megoldás

Nem minden vállalkozás online vállalkozás. A vállalkozások lényeges többsége köthető egy fix fizikai helyhez, ahol a vásárlók kiszolgálása zajlik. Egy bolt, egy iroda, egy műhely, egy házhoz kijáró szolgáltatás számára nem kell az egész világ, vagy épp az adott ország minden lakója számára reklámozni, mert ők úgysem fognak elmenni a boltba, irodába, műhelybe vásárolni/rendelni, vagy …

Konverziók és eredmények

Minden üzleti tevékenységnek az a lényege, hogy legyen eredménye. Még a nonprofit szervezeteknél is eredményorientáltnak kell lenni, mert ott csak annyi a különbség a versenyszférához képest, hogy a tevékenység végzése során létrejött profitot nem osztják szét a tagok között, hanem visszaforgatják a szervezet céljainak teljesülésére. Tehát az üzleti eredmény még a jótékonyságnál is alap, ennek …

Az online marketing labirintusa

Az online marketingben az a félelmetes, hogy tényleg dugig van technikai megoldásokkal. Murphy-től megtanultuk, hogy ami el tud romlani, az el is romlik. Ez természetesen az online marketing technikai megoldásaira is igaz. Vagy elromlanak, vagy soha nem is működnek normálisan. Életem első weboldalát szó szerint izzadva, sírva, órákon át remegve telepítettem a tárhelyemre. Le volt …

Az online marketing labirintusa

(Azt javaslom, hogy MOST készíts elő jegyzeteléshez eszközöket, mert ez nagy falat lesz :)) Emlékezzünk vissza, amit az online marketing legfőbb csatornáiról mondtunk: Az online marketing legfőbb csatornái: – keresők – más webhelyek – email – közösségi média Ezek a legfőbb csatornák, AHONNAN terelni tudod az embereket, és persze a honnan majd magában hordozza a …

Online marketing és üzleti célok

Miért nem lehetett már használni az offline marketing jól bevált módszereit a neten? Mi változott az technológiának köszönhetően a marketing folyamatokban? Mit jelentenek ezek a változások? A videóból kiderül. Az online marketing Az online marketing nem egyszerűen csak a hagyományos marketing digitalizálása, online platformokra való átültetése, hanem ahogy láttuk, az emberi gondolkodásmód változását, és az …

Kezdetben teremté

„Kezdetben teremté Isten az eget és a földet…” és a 8. napon megteremté Isten az Internetet. A közbeeső időben eltelt „pár” évezred, lezajlott „néhány” háború, megszületett és meghalt sok-sok milliárd ember, és a több, teljes könyvtárnyi kötetet megtöltő történelmi események után ott tartunk, hogy az Interneten nyernek – vagy lehetetlenítenek el – politikai választásokat, az …

A rendszer felépítése – újra és újra és újra…

Mindig nagyon nehéz helyzetben ÉRZEM magam, mikor le kell zárnom egy anyagot vagy épp egy könyv utolsó fejezetét kell megírnom. Én még szívesen tárgyalnám tovább a dolgokat, de vagy megtettem már más anyagokban korábban, részletesen, vagy pedig a túltárgyalás többet ártana, mint használna. Mikor ez az anyag készült, aközben felkértek egy politikus kampányának tartalomstratégiai és …

Hogyan taszítsuk el magunktól a sikereket és a szabadságot?

Talán még emlékszel, a Tömegvonzó Online Marketing anyagot azzal a felütéssel harangoztam be az egyik levélben, hogy sajnos túlságosan sokan álmodnak maguknak gazdag és szabad életet, de a vállalkozásukkal csak egy újabb mókuskereket hoznak létre maguknak. A minap leveleztem egy nagyon kedves ügyfelünkkel, csak úgy, barátságból. Vannak, akiknél a kedves ügyfél kategóriába csak úgy kerülhetsz …

PR cikk: amivel több legyet is ütsz egy csapásra!

Miért sarkalatos pontja manapság az online kommunikációnak és marketingnek a PR cikkek megjelentetése? Mi a PR cikk egyébként és miért és mire tudjuk használni? És hogyan kell ilyet elkészíteni, megírni? Menjünk sorban! A PR régen A PR eredeti jelentése Public Relations, és a magyar kommunikációs eszköztárba sajtókapcsolatként került. Ez tényleg azt jelenti, amit a szó …

Hogyan írjunk reklámszöveget?

A reklámszövegek sokat változtak az elmúlt néhány évtizedben, de a lényegük, az üzenet mögött rejtőző céljuk mégis hasonló maradt. Hiszen a világunk bár látszólag sokat fejlődött, mégis, az emberek ugyanazt szeretnék, mint a kőkorszakban: megoldani a felmerülő problémáikat. Miért van szükség reklámra, és ezen belül reklámszövegre? Néma gyereknek anyja sem érti a szavát. Ha senki sem lát, senki …

Hirdetési platformok és lehetőségek

Miért jó és érdemes hirdetni? Mikor gondolkodjunk hirdetésekben? Hol érdemes hirdetni? Hol LEHET egyáltalán? Minden alapvetés, amit a hirdetésekről tudni lehet Google Adwords, Facebook és egyéb lehetőségek tekintetében. A prezentációt innen töltheted le: Hirdetési lehetőségek prezi>> Az oldal, ami nem jutott eszembe a videóban: https://www.entrepreneur.com/

Kampány rejtelmek és trükkök

Miért kampányoljunk? Hogyan kampányoljunk? Mikor kampányoljunk? Mit kampányoljunk? És még több tucat kérdés-válasz a videóban: A videóhoz tartozó prezit innen töltheted le: Kampány prezi>>

Hogyan kezdjünk hozzá az email kampány megtervezéséhez?

Mi a búbánatról lehet leveleket küldeni, hogy vásároljanak is? Mi legyen az alapgondolatod? Hány levelet kell kiküldeni általában? Mi a trükk? Milyen gondolatra fűzzük fel a leveleket? Hogyan csináljuk, hogy ne legyünk unalmasak? Mindenre fény derül a videóból: A prezi letölthető innen>>

Tömegvonzás turbó 2 – stratégiai elemek

Rengeteg olyan modern és olcsó megoldás létezik, amit világcégektől kezdve a legsikeresebb startupokon keresztül a kisvállalkozásokig bárki alkalmazhat, és alkalmaz is. Ezek nem tűnnek nagy horderejű dolognak, de ha nem tudunk ezekről, akkor hogyan is hozhatnánk felelős döntést az alkalmazásukról vagy az elvetésükről? Most ezeket vesszük sorra, megint csak jó sokat. Tekints ezekre ötletként, átgondolandó …

Gravitációs hatás megturbózva: BIG BANG a honlapodon

Ahhoz, hogy maximális tömegvonzást tudj elérni, kellenek olyan pofonegyszerű online marketing megoldások is a honlapodon, amik nem hagyják elszivárogni a látogatót, a figyelmet, a fókuszálási erőt az emberek fejében, és persze ez által a pénzt sem. A BIG BANG megoldások apróságok(nak tűnnek), amiket már biztosan láttál itt-ott, csak nem tudtad, hogyan illeszkednek be egy stratégiába. …

Automatikus értékesítés 1

Alapozzuk meg az automatikus értékesítési rendszert fogalmi szinten! Jegyzetfüzetet elő! Gondold át – és a történelmi hűség kedvéért dokumentáld -, hogy az automata értékesítési rendszered milyen szinten áll most. Aztán majd innen folytatjuk! Automatikus értékesítés 1 prezentáció>>

A termékpiramis

Mi a termékpiramis és miért lesz ez jó neked? Mire van szükséged ahhoz, hogy valódi termékpiramisod legyen? Mi van akkor, ha nincs termékpiramisod? Hogyan kell összerakni? Mi a helyzet a webshopokkal? Náluk hogyan kell ezt értelmezni? Milyen feladatok várnak rád? A videóból szokás szerint minden kiderül 🙂 (És szokás szerint legyen kéznél a jegyzet is …

Hogyan csábítsuk el az embereket?

Hogyan alakítsunk ki szoros köteléket az oldalunkra látogatókkal? Hogyan szerezzük meg az email címüket? Miért úgy? Mi a módja? Mik a trükkök? Mik a buktatók? Mi a teendő lépésről-lépésre? A videóból minden kiderül: (jegyzetfüzetet készítsd elő!) A videóhoz a prezentációt innen töltheted le:  A csali prezentáció>>

Tegyük tisztába a blog-témát!

Miért van szükség a blogra? Mire jó ez? Miért jó ez? Mi mindenre lehet használni? Hogy működik? Miért szereti a Google? Miért szereti a Facebook? Mi legyen a tartalom? Milyen hosszú legyen egy cikk? Milyen gyakran kell publikálni? Mik a metaadatok és miért fontosak? Mi a helyzet a kinézettel? Hát a kommentekkel? A videóból minden …

Az Internet forradalma – és a haszon, amit ez a mechanizmus neked termelhet

Továbbá: kellékek, amikre szükséged lesz a sikerhez Lehet alapozni a korai gazdag nyugdíjba vonulásunkat arra, hogy boltot nyitunk, és oda várjuk a betérő ügyfeleket hatalmas tömeg formájában, de vajon miért kérik el a legkülönfélébb boltokban is már az email címünket? Vajon miért érdekli az IKEÁ-t, hogy mi az irányítószámunk? Hát nem mindegy nekik? Ott vannak …

Gravitáció – tömegvonzás eredményesen és hatékonyan

Biztosan láttál már filmben olyan jelenetet, amikor a boltban, üzletben, kávézóban, vagy épp a piacon egy stand előtt annyi ember tolong, hogy a főhősünk alig látszik ki a tömegből. Persze a főhős ilyenkor az a valaki, aki elad ennek a hatalmas tömegnek. Olyat is sokszor látni filmeken és sorozatokban, hogy ügyvédi irodákban, szolgáltató cégeknél, de …

A PR cikk esetei

Mi az a PR cikk, és hogyan tud kapcsolódni a reklámozáshoz? Milyen verzióit ismerjük és mikor melyiket érdemes használni? A PR régen – avagy eredetileg A PR eredeti jelentése Public Relations, és a magyar kommunikációs eszköztárba és szótárba sajtókapcsolatként került. Ez tényleg azt jelenti, amit a szó sugall: kapcsolatban lenni a sajtóval, az újságírókkal, és igazából …

A nyomtatott reklámok esetei és a bannerek

Nyomtatott reklámozás lehetőségével általában szórólap és nyomtatott sajtótermékben vagy prospektusban való megjelenés esetén találkozik egy tipikus vállalkozás. A plakátokon és óriásplakátokon való hirdetés általában kiesik egy hétköznapi cég lehetőségei közül, az utóbbinak már csak az árát tekintve is, de igazából ez TISZTA SZERENCSE! Ugyanis az óriásplakát baromira nem működik úgy, ahogy mi szeretnénk, tehát most …

Google hirdetés videó

Hogyan írjunk reklámszöveget kifejezetten Google Ads keresési hirdetéshez, ahol nincs más úr, csak a kulcsszó? Átfogó anyag és lépésről-lépésre hirdetés létrehozás. Ezt az anyagot említem a videó elejében a hírlevelezésről: Hírlevél Tudomány>>

Facebook hirdetés videó

Íme az alap Facebook hirdetés videó, amiben leginkább a reklámszövegírás szabályaira akartam kihegyezni a témát, de szó esett célzásról is, költségkeretről is, időtartamról és képekről 🙂

Horgonyhatás, felszólítás, linkek

A hatásgyakorlásnak, főleg, ha írott szöveggel történik, van két varázslatos trükkje. Az egyiket úgy hívják, hogy horgonyhatás, a másikat pedig úgy, hogy felszólítás. Horgonyhatás Ez arról szól, hogy – most már szorosan a reklámozás témájánál maradva – a termékedet már akkor kötheted valami csodálatos, fantasztikus, felemelő és briliáns megoldásként az emberek fejébe, amikor még nem …

Hogyan?

Hogyan vehetjük rá az embereket arra, hogy odafigyeljenek a mondanivalónkra? Hogyan gyakorolhatunk rájuk hatást? Hogyan tűnhetünk ki a szürke, mocsaras reklámmasszából? A válasz pofonegyszerű: kérdőmondattal. A kérdőmondat egy különleges jelenség a világban. A kijelentő mondat közöl valamit, kinyilvánít, kinyilatkoztat. De az emberiség befogadó-oldalán állók megtanulták ezeket figyelmen kívül hagyni. A felkiáltó mondat ugyanaz, csak felkiáltójellel …

Reklámszöveg

Mostanra már elég sok mindenről szót ejtettünk ahhoz, hogy megpróbáljunk reklámszöveget írni. De mondok azért még szempontot a régmúltból, mert ez fontos lesz a jelenben való tisztánlátáshoz. Csak röviden! Annak idején a reklámszakmában volt egy olyan alapszabály, hogy a reklámnak rövidnek kell lennie. Tudták nagyon jól, hogy az emberek képtelenek információkat megjegyezni, főleg több szavas …

Jó reklám

Ahhoz, hogy bizonyos dolgokról el tudjuk dönteni, hogy jónak és megfelelőnek minősülnek-e, ahhoz tudnunk kell, hogy milyen az a dolog, mikor ROSSZ. A hibák felismerésének evolúciós előnye Amikor minőségbiztosítási tanácsadóként az volt a feladatom, hogy a gyártósoron előállított termékek 100%-ban tökéletes minőségben jöjjenek létre és érkezzenek le a csomagolókhoz a sorról, akkor az embereknek megmutattam, …

Reklám

Minden vállalkozás álma, hogy a sikeressége a vevők szinte mérhetetlenül nagy számában valósuljon meg. A kép, ahogy a vásárlók egymásnak adják a kilincset, mindannyiunk kedvenc, dédelgetett álomképe. Persze, olykor jól jönnek a díjak is, ismerőseink elismerő csettintése, a számunkra fontos emberek pozitív véleménye, de akár önmagunk képzeletbeli hátba veregetése is egy-egy forgalmasabb nap végén. De …

error: Nincs lehetőség kimásolásra.