Megjelenítve: 1 -15 / 15 cikk

5. A finomságok

Örök dilemma, hogy mennyire színesítsük a szöveget jelzőkkel, érdekes szófordulatokkal, fantasztikusan elbűvölő stílussal, és mennyire nélkülözzük a hagyományos, egyszerű, de már jól bevált kifejezéseket, merthogy azok már esetleg unalmasak lehetnek. A stílus átka Sok ügyfelem küzdött már azzal, hogy szinonimaszótárral ültek neki a szöveg megírásának, görcsöltek vele és közben vért izzadtak, mert azt hallották, hogy …

4. Írjuk meg az értékesítési oldalt!

A címsorok és alcímek lényegességét már kiveséztük, és megírási próbálkozások is történtek ez ügyben. Az értékesítési oldal 22 – a címsorokat és alcímeket is magába foglaló – kötelező elemét is végignéztük korábban, tehát most már szinte mindent tudunk ahhoz, hogy elkezdhessük megírni a szöveget, és ami lényeges: végig is írjuk.  Mind a 22 modulhoz fogok …

3. A 22 modul

A címsorokkal együtt 22 modulból áll egy értékesítési oldal. 22 különböző részegység, 22 különböző alárendelt cél, 22 különböző megközelítési mód – azért, hogy ELADJ. A 22 modult itt találod pdf formátumban, ez lesz majd a legfontosabb sorvezetőd a sales oldal írása közben, én magam is ezt használom, hogy nehogy kifelejtsek bármit is, illetve, hogy nehogy összekutyuljak valamit …

2. Az értékesítési szöveg írásának első, de egyre magabiztosabb lépései

Mivel jobb eladni: a rövid vagy a hosszú szöveggel? Van egy elméletem arról, hogy miért hiszik azt az emberek – köztük vállalkozók, és marketingmániás cégvezetők is -, hogy rövid szöveggel is el lehet adni: mindenki emlékszik még a plakátok reneszánszára, és a szórólapok mindent elsöprő erejére, továbbá a katalógusok ma is működő modelljére. De az …

1. Te győztesnek születtél? Na, majd most!

Ki ne szeretne ragyogóan briliáns szövegíró lenni? Ki ne szeretne néhány szó leírásával és ezek jól sikerült összerendezgetésével milliókat kaszálni? Ki ne vágyna olyan eszközökre, amik a fejünkből kipattanva új életre kelnek és pénzt termelnek?  Tegye fel a kezét az, aki szeretne rutinos szövegíró lenni! És maradjon fenn annak a keze, aki úgy gondolja magáról, …

10. Címek, alcímek és egyéb szövegírós “huncutságok”

Bár sokan a címadással és az ezzel kapcsolatos tippekkel és trükkökkel kezdenének egy szövegírásról szóló tanfolyamot, de nálam nem véletlenül maradt ez utoljára. Mivel jobb agyféltekével írunk, címet előre megadni biztosan nem tudunk, mert az bal agyféltekés tevékenység. Honnan is tudhatnád előre, hogy mi fog számodra lejönni írás közben? Honnan is sejthetnéd, hogy milyen árnyalatokra …

9. Az erő művelete

Láttál már verekedni készülő, hátukat felpúposító, farkukat ötszörösére megvastagító, vérfagyasztó hangon nyervogó, fülüket lelapító, fogaikat kivillantó harcias macskákat? Tudtad, hogy az efféle fenyegető viselkedésüket – konkrétan a macskák esetében – csak nagyon-nagyon ritkán követi valódi küzdelem? Ez a harcias, fenyegető pózolás, és annak megmutatása, hogy mennyire erős az adott egyed, teljesen elveszi a másik kedvét …

8. A személyesség bűvölete

Talán már te is személyesen követted figyelemmel, vagy lehet, hogy utólag szereztél tudomást róla, de a tény: A 2000-es évek elején letarolta az Internetet egy fantasztikus újítás. Nem, nem a Facebook. Az is akkoriban született (2004-ben), de ez még előtte történt. A BLOGokról beszélek. Amíg nem léteztek blogok, addig például így nézett ki az index.hu …

7. A meggyőzés misztériuma

Szinte nincs olyan ember, aki ne akarna hatást gyakorolni másokra. De ez még nem minden: sokan a saját véleményüket szeretnék mások számára is elfogadhatóvá, elismerhetővé vagy épp elsajátíthatóvá tenni. A leggyakoribb megnyilvánulási formája ennek a mindennapi tanácsadás. Mindenki ért valamihez olyan szinten, amilyen szinten a körülötte lévők nem értenek az adott dologhoz, így mindenki életében …

6. A következetesség mágiája

A rendszeres, írott szöveg által gyakorolt kommunikációnak sok trükkje van, ezekről beszélünk ugyebár ezen a tanfolyamon. De van egy olyan trükk, amit már említettem szőrmentén, ugyanakkor érdemes külön is értekezni róla, mert egyrészt kapcsolódik a következetesség mágiájához, másrészt elképesztően erőteljes hatása van. Pedig nem is magához az íráshoz, az írás műveletéhez tartozik a jelentősége, hanem …

5. Az elrettentő példák varázsa

Amikor a tesóm még kicsi volt, épphogy csak tudott beszélni, de már egy igen érdekes szokást alakított ki magának. Ha kért valamit, akkor azt mondta, hogy nem kér. „Nem kérek teát.” – ez azt jelentette, hogy természetesen kért. „Nem akarok a mamáékhoz menni.” – ez azt jelentette, hogy természetesen azonnal mamáékhoz akart menni. Erre úgy …

4. A szómágia csodája

Ha annyi millióm lenne, ahányszor megkaptam a kérdést, hogy „Milyen szavakat használjak, hogy hatásosak legyenek a szövegeim?”, akkor egy átlagos nap alatt a szupergazdagok szupergazdagává válhattam volna… Nagyon sokan hiszik azt, hogy elég néhány jól irányzott szó és máris meggyőzővé, hatásgyakorlóvá, vonzóvá, értékteremtővé, üzletiessé, személyessé, vagy bármilyenné válnak a szövegeik, legyen bármi is a konkrét …

3. A hősök titka

Miért szeretjük a hősöket? Miért van olyan nagy kultusza a hős sztoriknak? Miért a szuperhősös film-franchise-ok a legsikeresebb és leggazdagabb filmművészeti alkotások, mint például a Bosszúállók vagy az Igazság Ligája? De ne gondolkodjunk máris szuperhősökben! Miért a legkisebb szegénylegény és miért a legkisebb királylány lesz egy mese hőse? Órákon át tartó filozofálgatás helyett mondjuk ki …

2. A narratív horog művészete

Az ember gondolkodó lény, ezért minden, amit cselekszik, általában tudatosan teszi. Ez igaz még az olyan tevékenységekre is, mint a rutinosan történő autóvezetés, vagy a házimunka ezredszerre végezett műveletei, vagy akár csak a tévé előtti heverészés és közben az Instagram profilok vagy a Pinterest táblák önfeledt böngészése. A tudatos részünk mindig jelen van a ténykedéseinkben, …

1. A történetek ereje

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy sovány, hosszú szőke hajú, zöldeskék szemű kislány. Annyira vékonyka volt szegényke, hogy mindig azzal ugratták a szülei és a rokonai, hogy amikor majd iskolába kerül, a nála kereken 5 évvel fiatalabb, stramm, erős, vasgyúró húga fogja vinni az iskolatáskát helyette. Olyanokat is mondtak neki, hogy „majd téglát …

error: Nincs lehetőség kimásolásra.